۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۵۳۷۹۲۸
مدیرکل مرکز خدمات حوزه علیمه هرمزگان:

روحانیان مستقر هرمزگان خدمات بیمه ای و رفاهی دریافت می کنند

مدیرکل خدمات حوزه علمیه هرمزگان از ارائه خدمات بیمه ای و رفاهی به روحانیان مستقر استان خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات به روحانیان، تفاهم نامه همکاری بین مرکز خدمات حوزه علمیه و تبلیغات اسلامی استان منعقد می شود.
حجت الاسلام جهانگیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام حسین جهانگیری مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه هرمزگان در دیدار با حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان که امروز در دفتر تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: خدمت به طلاب، خدمت به مکتب و توفیق الهی است.

وی در ادامه، هدفمند شدن خدمات در بین طلاب را یکی از اهداف مرکز خدمات حوزه علمیه هرمزگان نام برد و افزود: خدمت رسانی به طلاب علوم دینی مسؤولیت عظیم و با ارزشی است بنابراین نباید از اهمیت آن غافل شد.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه هرمزگان با تاکید بر اطلاع رسانی خدمات این مرکز به طلبه ها تصریح کرد: جامعه هدف این مرکز می توانند پس از تشکیل پرونده، از مزایای آن نظیر بیمه، کار، معیشت و تسهیلات بهره مند شوند.

حجت الاسلام جهانگیری بیان داشت: مرکز خدمات حوزه علمیه هرمزگان همچنین آمادگی دارد تا برای ارتقای سطح قرآنی فرزندان و خانواده های طلاب، دوره های آموزش قرآن کریم را برگزار کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آماده هرگونه تعامل و همکاری با اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان هستیم تصریح کرد: ارائه خدمات بهتر و شایسته به طلاب نیازمند در اختیار قراردادن اطلاعات آنان از طریق اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان است.

مشکل کمبود امام جماعت در برخی از شهرهای هرمزگان رفع شود

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر تعامل و همکاری بیش از پیش با مذرکزر خدمات حوزه های علمیه استان گفت: در مجموع 250 خانه قرآن و 35 موسسه قرآنی در استان هرمزگان به ارائه خدمت در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی می پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: موسسات و خانه های قرآنی از ظرفیت های تبلیغات اسلامی است بنابراین می تاون با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت ها در راستای تحقق اهداف قرآنی در استان بهره برد.

حجت الاسلام انصاری راد گفت: در مرکز استان مشکل فضای فیزیکی، نیروی انسانی و امکانات برای برگزاری دوره های اموزش قرآن ویژه خانواده اهی طلابی و فرزندان آنان وجود ندارد، همچنین در شهرستان ها نیز آمادگی داریم تا این دوره ها را برگزار کنیم.

وی افزود: اطلاع رسانی برنامه های مرکز خدمات حوزه علمیه هرمزگان به نحو مطلوب انجام خواهد شد تا طلاب و روحانیان درجریان فعالایت ها و برنامه های این مرکز قرار گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از کمبود امام جماعت در برخی شهرهای استان هرمزگان خبر داد و گفت: در برخی شهرهای استان، روحانی خوداستقرار جذب و در مساجد فعالیت می کنند امید است با تعامل و همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه هرمزگان این مشکل از حوزه فرهنگ برطرف شود./851/پ202/ب1

ارسال نظرات