۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۵۳۷۹۰۹
آیت الله نعیم آبادی:

حمله به مهدويت هم راستا با حمله به نظام است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه شبهات مهدويت را بايد در مساجد پاسخ داد گفت: صاحبان نظر و علما بايد در مسائل ديني در نقش مدافع ظاهر شوند و به شبهات پاسخ دهند.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، آيت الله غلامعلی نعيم آبادي نماینده ولی فقیه در هرمزگان در جلسه شوراي سياست گذاري بنياد فرهنگي حضرت مهدي موعود(عج) با اشاره به مظلومیت حضرت امام یازدهم(ع) تصریح کرد: شايسته است كه در ايام مهدوي؛ از كرامات امام حسن عسكري نیز ياد شود.

 وی با بیان اینکه مساجد را نبايد در برنامه ریزی های فرهنگی فراموش كنيم گفت: مساجد بايد برنامه ريزي اساسي براي كل سال داشته باشند تا اقدامات فرهنگی دچار وقفه نشوند.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه ائمه جماعت بايد در زمينه مهدويت اطلاعات كافي داشته باشند تصریح کرد: مسجد فرصت بزرگي است كه مورد غفلت قرار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه شبهات مهدويت را بايد در مساجد پاسخ داد اظهار داشت: صاحبان نظر و علما بايد در مسائل ديني در نقش مدافع ظاهر شوند و به شبهات پاسخ دهند.
 
امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه ضعف ايمان به خاطر عدم پاسخگويي به شبهات صورت مي پذيرد گفت: حمله به مهدويت هم راستا با حمله به نظام است چرا که ریشه نظام جمهوری اسلامی در اندیشه مهدوی است.
 
وی با رد نظریه هایی که امام زمان را تنها تماما مشغول غم و اندوه می دانند بیان کرد: حضرت ولي عصر در دوران غيبت هم بشريت را امامت مي كنند.
 
آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه امام زمان(عج) در پشت پرده حوادث٬ مسائل را مديريت مي كنند گفت: همه ائمه اطهار با توجه به محدودیت هایی که داشتند٬ در حد توان جامعه را مديريت كردند./۸۵۱/د
۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات