۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۵۳۷۸۴۴

حضور دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی از حضور این نهاد حوزوی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین حمید نوروزنژاد مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حضور دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال

به گزارش خبرگزاری رسا حجت الاسلام حمید نوروزنژاد تصریح کرد: عصر حاضر، عصر اطلاعات، رسانه و روایت ها نام گرفته است و فناوری های نوین ارتباطی به صورت گسترده در دسترس و مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از کارکردهای رسانه، آموزش، تبلیغ و ترویج پیام های دینی است افزود: بستر رسانه می تواند کانونی برای حرکت مردم در راستای دین، بیداری اسلامی و کارکردهای عبادی، سیاسی، تبلیغی، آموزشی و تربیتی امت اسلامی باشد.


مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: این دفتر با درک اهمیت فضای مجازی و با عنایت به دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی که اهمیت فضای مجازی را هم اندازه انقلاب اسلامی می دانند، فعالیت های ارزشمندی را در این راستا داشته است.
 

وی با اشاره به برگزاری همایش و نمایشگاه ملی فضای مجازی پاک در سال گذشته به همت دفتر تبلیغات اسلامی و با همکاری مراکز علمی و حوزوی خاطرنشان کرد: با عنایت به نیاز مخاطبان به آخرین محصولات دیجیتالی حوزه دین و بنا بر تفاهم نامه اخیر این دفتر و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد، تصمیم بر حضور در نمایشگاه اخیر رسانه های دیجیتال گرفته شد.
 

حجت الاسلام نوروزنژاد بیان داشت: بر همین اساس، فعالیت های بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه دیجیتال، شناسایی و برای اولین بار در قالب یک غرفه در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال به مخاطبان معرفی می شود.
 

وی با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از 20 تا 26 آبان ماه در مصلای امام خمینی تهران خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت بازدید از این غرفه و آشنایی با آخرین محصولات دیجیتال دفتر تبلیغات اسلامی می توانند به سالن شبستان، راهروی اصلی روبروی درب 47 مراجعه و از این غرفه بازدید کنند./۸۲۲/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات