۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۵۳۷۸۲۲
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

شرکت طلاب نوورود در همایش طلیعه حضور

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری همایش طلیعه حضور خبر داد و گفت: این همایش با حضور طلاب نو ورود خواهران لرستان برگزار می شود.
همایش طلیعه حضور

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اظهار داشت: همایش طلیعه حضور با شرکت طلاب نو ورود سراسر کشور به میزبانی شهر کریمه اهل بیت(ع) و مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه همایش طلیعه حضور در روزهای 24 تا 26 آبان ماه جاری برگزار می شود، افزود: خواهران نورود حوزه علمیه لرستان به این همایش اعزام می شوند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه 190 طلبه جدیدالورود در همایش طلیعه حضور شرکت می کنند، اظهار داشت: مقدمات لازم برای اعزام طلاب به این همایش فراهم شده است.

عزیزی هدف از برگزاری این همایش را آشنایی طلاب با جایگاه و اهداف طلبگی، آداب طلبگی و ویژگی های طلبه و نظام تعلیم و تربیت حوزه است.

وی در ادامه در ادامه خاطرنشان کرد: در همایش طلیعه حضور از اساتید توانمند و مجربی همچون حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، مفسر قرآن کریم و حجت الاسلام و المسلمین همتیان بهره مند می شویم.

عزیزی یادآور شد: زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، دیدار با آیت الله جوادی آملی، حضور در مراسم دعای کمیل و عزاداری شب 28 صفر در مرقد مطهر امام(ره)، زیارت قبور شهدا و ارائه محصولات فرهنگی از برنامه های جنبی این همایش است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان ابراز امیدواری کرد که در برگزاری همایش طلیعه حضور، زمینه های پیشبرد اهداف حوزه های علمیه خواهران فراهم شود./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات