۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۵۳۷۸۲۰

تسویه حساب های سیاسی در جریان زلزله غرب کشور

متأسفانه حادثه زلزله اسف‌بار و غمناک غرب کشور به فرصتی برای جریان‌های سیاسی به منظور تسویه حساب های جناحی تبدیل شده است.
زلزله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، به دنبال وقوع زلزله دردناک غرب کشور شاهد بداخلاقی جریان‌های مختلف سیاسی از چپ و راست گرفته تا ضدانقلاب هستیم، این در حالی است که همه باید فکر و ذکری جز امدادرسانی به حادثه‌دیدگان نداشته باشند، از ضدانقلاب هیچ انتظاری نیست؛ اما اینکه چرا جریان های داخلی شرایط فعلی را فرصتی برای تسویه حساب های سیاسی می دانند، جای تعجب است.
جریان امروز، دیگری را متهم به عدم کیفیت مسکن‌ مهر می کند، دیروزی جریان فعلی را متهم به کم‌کاری و عدم سرعت در امدادرسانی، آیا واقعا در چنین وضعیتی دغدغه جریان‌های سیاسی، رسیدگی به وضعیت مردم داغدیده استان های غرب کشور است؟
گاه اظهارنظرهایی از گوشه‌وکنار شنیده می‌شود که خیال می کنی موضع رسانه‌های معاند نظام است؛ اما دقت که می‌کنی تازه می‌فهمی فلانی این روزها را بهترین فرصت برای تخریب رقیب می داند و افاضاتی دارد که حتی ضدانقلاب نیز جرأت به زبان آوردنش را ندارد.
آقایان یقه سفید و نسبتا محترم، بهتر است حداقل برای چند روز تسویه حساب سیاسی و انتقام‌گیری از یکدیگر را کنار بگذارید و تنها به فکر مردم باشید، مردمی که صاحبان اصلی انقلاب هستند و به گفته امام راحل ولی نعمت شما...!
/۹۳۵/پ۲۰۲/ب۲

مرتضی شفیعی

 

ارسال نظرات