۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۵۳۷۸۱۹

عرض ارادت نویسندگان به مناسبت شهادت امام رضا

در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع، برنامه متن‌خوانی نویسندگان و شاعران صاحب‌نام کشور با عنوان «عرض ارادت» در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
 عرض ارادت

به گزارش خبرگزاری رسا، در آستانه سالروز شهادت حضرت امام علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) و در ادامه سلسله برنامه های بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان در هفته کتاب، برنامه متن‌خوانی نویسندگان و شاعران صاحب‌نام کشور با عنوان «عرض ارادت» در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، متن‌خوانی «عرض ارادت» به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام رضا(ع)، با همکاری این بنیاد شعر و ادبیات فارسی و موسسه‌ی به‌نشر چهارشنبه 24 آبان ساعت ۱۷در کتاب‌فروشی مرکزی به‌نشر به نشانی: مشهد، خیابان امام خمینی، مقابل باغ ملی برگزار می‌شود.

بر پایه این گزارش این برنامه با حضور و متن‌خوانی شاعران و نویسندگان نام‌آشنایی چون محمدحسین جعفریان، علی خدایی، محمدعلی گودینی، محمد کاظم کاظمی، مهدی قزلی، شهریار عباسی، حمیدرضا شاه‌آبادی، محمدرضا شرفی خبوشان و مریم برادران  برپا خواهد شد.

گفتنی است در این برنامه که حضور برای عموم آزاد است، نویسندگان و شاعران دعوت‌شده متن‌های خود را در قالب‌هایی چون روایت، داستان و یا دل‌نوشته برای حاضران قرائت خواهند کرد./۹۹۸/ د ۱۰۳/ش

 

ارسال نظرات