۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۵۳۷۷۹۳
امام جمعه هویزه مطرح کرد؛

ترس عربستان از افزایش مقبولیت حزب الله

امام جمعه هویزه با اشاره به درماندگی و به ستوه آمدن عربستان از آرمان های حزب الله و جمهوری اسلامی، گفت: برهم زدن آرامش لبنان و کاهش مقبولیت حزب الله هدف آل سعود است.
حزب الله لبنان

حجت الاسلام ناصر حمزه نژاد، امام جمعه هویزه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه آل سعود، صهیونیست ها و دست نشاندگان این دو در بر هم زدن امنیت خاورمیانه با شکست های شرم آوری مواجه شدند، عنوان داشت: شکست در سوریه و عراق، نرسیدن به اهداف مطلوب، شکست داعش و استراتژی های تعریف شده از جمله ترور شخصیت ها و حصول آرامش و امنیت نسبی در عراق و سوریه سبب شد تا آرامش و امنیت لبنان هدف قرار گیرد.

امام جمعه هویزه با بیان اینکه لبنان آرامش و امنیتش را مدیون حزب الله است، خاطرنشان کرد: حضور حزب الله در نبرد با داعش و توجه و عنایت به آرمان های مقدس نظام اسلامی سبب شد تا آل سعود از سعد حریری به عنوان ابزاری برای نیت های پلیدشان از جمله بر هم زدن امنیت لبنان و منطقه استفاده کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه با بیان اینکه برهم زدن آرامش لبنان و کاهش مقبولیت حزب الله هدف آل سعود است، بیان داشت: در نطق استعفای حریری که از رسانه های سعودی پخش شد شاهد بودیم نوک پیکان صحبت هایش متوجه ایران و حزب الله است که تقارن ایران و حزب الله در این نطق به معنای درماندگی و به ستوه آمدن عربستان از آرمان های حزب الله و جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام حمزه نژاد تصریح کرد: مثلث شوم عبری ـ غربی ـ عربی در منطقه شکست خورده است؛ از این رو برای جبران شکست ها و برهم زدن ثبات منطقه به نفع صهیونیسم، استکبار و تروریسم بین المللی با ابزار دست قرار دادن سعد حریری تلاش به از بین بردن ثبات لبنان، تفاهم حزب الله با دولت و مردم، مقبولیت حزب الله در نزد عوام دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بصیرت مردم لبنان نقشه شوم آل سعود و صهیونیسم را با شکست مواجه خواهد کرد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات