۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۵۳۷۶۹۵
امام جمعه موقت قشم:

خروج آمریکا از توافق برجام، مصداق بارز دشمنی با ملت ایران است

امام جمعه موقت قشم، خروج آمریکا از توافق برجام را مصداق بارز دشمنی با ملت ایران ذکر کرد و گفت: موقعیت امروز برجام وحدت ملی را می طلبد و هرگونه تفرقه و سطحی نگری در مسائل کلان کشور، آب به آسیاب دشمن ریختن است.
حجت الاسلام غلامی

حجت الاسلام احمد غلامی امام جمعه موقت قشم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به دلایل دشمنی و کینه توزی های مقامات آمریکایی با مردم، انقلاب و ناهدهای انقلابی، به مخاطره انداختن منافع ابرقدرت ها در منطقه حساس خاورميانه را یکی از این دلایل ذکر کرد و گفت: از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، دولت آمریکا از هر حیله و ترفندی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد.

وی در ادامه افزود: اقتدار بی نظیر نظام و انقلاب اسلامي ایران، منافع غرب و به ويژه آمريكا را در منطقه استراتژيك خاورميانه به خطر انداخته و اين يكي از عوامل دشمني با آن است.

امام جمعه موقت قشم با تاکید بر اینکه انقلاب و ملت ایران هیچ‌گاه به دنبال دشمن‌تراشی نیستند تصریح کرد: پایبندی به اسلام ناب و ارزش های اسلامی، یکی از عمده ترین دلایل دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام غلامی، آگاهی بخشی و موج بیداری اسلامی نظام جمهوری اسلامی را از دیگر دلایل کینه توزی های آمریکا دانست و گفت: خود آگاهی و بیداری مسلمانان که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته، نیز یکی از دلایل دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی است

وی، خروج آمریکا از توافق برجام را مصداق بارز دشمنی با ملت ایران عنوان و تصریح کرد: موقعیت امروز برجام وحدت ملی را می طلبد و هرگونه تفرقه و سطحی نگری در مسائل کلان کشور، آب به آسیاب دشمن ریختن است.

امام جمعه موقت قشم با اشاره به درس هایی که می شود از برجام گرفت گفت: بزرگترین دستاورد برجام درس اعتماد نکردن به دشمن است و به ما ثابت کرد که باید نگاه به داخل و رویکرد مقاومت باشد.

حجت الاسلام غلامی به وظایف مسؤولان، سیاسیون و نخبگان در برابر دشمنی و کینه توزی های دولت خبیث آمریکا اشاره داشت و افزود: دولت و مجلس و دیگر ارکان نظام باید در این شرایط حساس، با وحدت و اقتدار از منافع ملت ایران صیانت و پاسداری و با صلابت تر از همیشه در برابر زیاده‌خواهی آمریکا و متحدانش در منطقه ایستادگی کنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نقش سپاه در خط مقدم مبارزه با تروریست ها در منطقه غیرقابل تردید است تصریح کرد: ملت فهیم ایران همواره پشتیبان و حامی سپاه هستند و در صورت جسارت آمریکا و یا هر کشوری نسبت به این نهاد ارزشمند، پاسخ دندان‌شکنی خواهند داد./851/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات