۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۵۳۷۶۷۹
آیت الله نعیم آبادی:

همه دستگاه‌ها باید از ساخت و ساز غیرقانونی در سواحل پرهیز کنند

امام جمعه بندرعباس گفت: همه دستگاه‌ها باید از ساخت و ساز غیرقانونی در سواحل پرهیز کنند و اهتمام ویژه ای به این مهم داشته باشند.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس عصر امروز در دیدار با اعضای شورای شهر بندرعباس گفت: همه دستگاه‌ها باید از ساخت و ساز غیرقانونی در سواحل پرهیز کنند و اهتمام ویژه ای به این مهم داشته باشند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه قانون باید برای همه یکسان باشد افزود: من در استان هرمزگان، هیچ‌وقت کاری به جناح چپ و راست نداشتم و نخواهم داشت، خط سیاسی من خط رهبری است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: ساخت و ساز در ساحل خلاف صریح و روشن قانونی است، از ساخت و ساز در ساحل جلوگیری کردم و این مسأله برایم سنگین تمام شد.

آیت الله نعیم آبادی با بیان تاکید بر اینکه برای ارائه خدمت به مردم به راهم ادامه خواهم داد گفت: مفتخر به نگهداری از ساحل بندرعباس هستم، اجازه ندادم ساخت و ساز غیرقانونی مانع استفاده عموم مردم از دریا شود.

وی، به بوی بد و آلودگی خورهای بندرعباس اشاره داشت و افزود: شهر بندرعباس با وجود دیگر آلاینده ها از وجود خورهایی که تشدید کننده آلودگی است نیز رنج می برد.

امام جمعه بندرعباس در ادامه تاکید کرد: توسعه صنعت گردشگری نیازمند رفع مشکل خورها است، درصورتی که مشکل خورها مرتفع شود می توان از این ظرفیت در راستای توسعه و ترویج صنعت گردشگری بهره برد.

در ادامه این دیدار، اسلام باوقار رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس، با تاکید بر ارجحیت کار برای مردم بر هر چیز دیگری بیان داشت: خطبه‌ های نمازجمعه همیشه در راستای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی به عموم است.

وی در ادامه به یکپارچگی شورای پنجم اشاره داشت و تصریح کرد: در تلاشیم با هم افزایی و یکپارچگی، خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه دهیم./851/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات