۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۵۳۷۶۵۳
رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری:

امنیت جمهوری اسلامی ایران در جهان مثال زدنی است

حجت الاسلام اکرمی با تأکید بر این که امنیت جمهوری اسلامی ایران در جهان مثال زدنی است، گفت: در صورتی که یک گردشگر خارجی از شمال تا جنوب ایران یا از غرب تا شرق ایران مسافرت کند، خواهد دید امنیتی فراگیر در جای جای ایران حکم‌فرما است.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید‌رضا اکرمی

حجت الاسلام سید‌ رضا اکرمی، رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر این که رفتار‌های خبیثانه آمریکا جزء ذات و طبیعت او است، بیان داشت: بر اساس رهنمود‌های قرآن کریم، آمریکا  ابلیس و شیطان است.

حجت الاسلام اکرمی اظهار داشت: با گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آمریکا در ظاهر و باطن با سیاست‌های صلح‌طلبانه جمهوری اسلامی ایران مخالفت کرده است و با روی کار آمدن رییس جمهور جدید ایالات متحده در برابر ایران شمشیر را از رو بسته‌اند.

وی با بیان این که آمریکا جنگ هشت ساله را بر مردم ایران تحمیل کرد، ابراز داشت: آمریکا از هر امکاناتی که در توان داشت، در اختیار مزدوران منطقه قرار داد تا به واسطه صدام، جنگ نیابتی با ایران را بر مردم مسلمان این کشور تحمیل کند، به همین جهت نباید از دولت و حکومت آمریکا چیزی جز زور و تزویر و تهدید انتظار داشت.

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با تأکید بر این که امنیت جمهوری اسلامی ایران در جهان مثال زدنی است، گفت: در صورتی که یک گردشگر خارجی از شمال تا جنوب ایران یا از غرب تا شرق ایران مسافرت کند، خواهد دید امنیتی فراگیر در جای جای ایران حکم‌فرما است.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران اهمیت امنیت را با تمام وجود درک کرده‌اند، افزود: همه می‌دانند که امنیتی که در ایران وجود دارد، در هیچ یک از کشور‌های منطقه همچون عراق، سوریه، افغانستان، ترکیه و حتی کشور‌های اروپایی یافت نمی‌شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به دلایل دشمنی آمریکا با ایران، عنوان کرد: آمریکا و ایادی اش انتظار داشتند از ایران به عنوان ژاندارم منطقه بهره‌گیری کنند، اما پیروزی انقلاب اسلامی تمام نقشه‌های استعمار جهانی را نقش‌ بر آب کرد.

وی اظهار داشت: آمریکا به خوبی می‌دانست که در صورت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دیگر نخواهد توانست به میلیون‌ها بشکه نفت ارزان قیمت دسترسی داشته باشد، از این رو پیش از پیروزی انقلاب اسلامی با آن مخالفت می‌کرد./878/۳۰۲/ح

ارسال نظرات