۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۵۳۷۶۰۵
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

مشورت استاندار با علما و روحانیت به نفع مدیریت استان خواهد بود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خطاب به استاندار گفت: از روحانیان در برنامه ریزی های دینی، فرهنگی و اجتماعی مشاوره بیشتری بگیرید؛ زیرا یقین دارم علما بدون حب و بغض و اهداف سیاسی مشاوره خواهند داد.
دیدار نماینده ولی فقیه با استاندار آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی صبح امروز در دیدار جمعی از علما و روحانیان با استاندار استان آذربایجان غربی ضمن تبریک انتصاب ایشان به مقام استانداری استان آذربایجان غربی و آرزوی توفیق برای ایشان گفت: در حال حاضر بزرگترین نعمت در این استان وحدت و دوستی علما تشیع و تسنن است و برای حفظ این وحدت باید تلاش شود.

وی خواستار  تقویت حوزه های علمیه و حمایت از روحانیان برای ساختن جامعه اخلاقی و آرمانی شد و افزود: انتظار داریم استاندار ضمن توجه به کارهای معیشتی، اجتماعی و سیاسی استان،  مباحث دینی و تبلیغ شریعت دین مقدس اسلام را هم در اهداف عالی استان مورد توجه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به بحث کمرنگ شدن احکام اسلامی در سایه تهاجمات فرهنگی اشاره کرد و گفت: توسعه و تعمیق مباحث دینی در سطح جامعه نیازمند همراهی مسؤولان با روحانیت و عالمان دینی است که امیدواریم در دوره مدیریت شما، این امر بیش از پیش محقق شود.

وی خطاب به استاندار آذربایجان غربی گفت: از روحانیان در برنامه ریزی های دینی، فرهنگی و اجتماعی مشاوره بیشتری بگیرید، یقین دارم در بحث مشورت، علما رضایت خداوند، مصلحت و مدیریت حضرت عالی را در نظر خواهند گرفت و بدون حب و بغض و اهداف سیاسی مشاوره خواهند داد بنابراین مشورت با علما به نفع مدیریت حضرت عالی خواهد بود.

گفتنی است، دیدار نماینده ولی فقیه در  آذربایجان غربی و جمعی از علما و روحانیان استان با استاندار آذربایجان غربی صبح امروز در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد./936/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات