۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۵۳۷۵۵۳
مدیر حوزه علمیه قزوین:

ملت لبنان در دام توطئه‌ رژیم صهیونیستی نمی‌افتد

حجت الاسلام عباسی گفت: امروز ملت لبنان و نیروهای مقاومت دشمن خود را شناخته‌اند و اوضاع را به نفع ملت خود و منطقه رقم می‌زنند؛ از این رو هرگز مسیر را اشتباه نخواهند رفت و در دام توطئه‌ای که رژیم صهیونیستی، آمریکا و رژیم آل سعود طراحی کرده‌اند، نمی‌افتند.
حجت الاسلام علی عباسی

به گزارش خبرگزری رسا در قزوین حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم پیاده روی اربعین حسینی، گفت: دشمنان امت اسلام و مسلمین در این سال ها با بهره‌گیری از تمام ابزارهای فرهنگی و تبلیغی و فتنه انگیزی‌ها به دنبال تضعیف اربعین و شکوه آن بودند که توطئه‌ها نقش بر آب شد.

وی در ادامه افزود: در مراسم پیاده روی اربعین حسینی با این که شرایط آب وهوایی کشور عراق و همچنین مسیر نجف به کربلا نامساعد بود، اما مردم با عشق به امام حسین(ع) خودشان را به بارگاه سقای کربلا و امام حسین(ع) رساندند تا با شهدای دشت نینوا هم نوا باشند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین در ادامه ابراز کرد: دشمنان طی چهار دهه گذشته با همین حضورها شکست خوردند و نمایش قدرت شیعه و مکتب اسلام هم در حضور و همبستگی مسلمانان است.

وی، تلاش آمریکا، صهیونیست ها و سعودی ها را در لبنان برای بی ثبانی و جنگ و آشوب در منطقه شکست خورده عنوان کرد و گفت: امروز ملت لبنان و نیروهای مقاومت دشمن خود را شناخته‌اند و اوضاع را به نفع ملت خود و منطقه رقم می‌زنند و هرگز مسیر را اشتباه نخواهند رفت و در دام توطئه‌ای که رژیم صهیونیستی، آمریکا و رژیم آل سعود طراحی کرده‌اند، نمی‌افتند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اظهار کرد: هرچه زمان می‌گذرد اتحاد عربستان با آمریکا و رژیم صهیونیستی آشکارتر می‌شود و نوکران آمریکا در منطقه در لباسی دیگر به فکر توطئه و بی‌ثباتی و کشتار در منطقه هستند.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان با اشاره به تهدیدات دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: دشمنان بارها این نظام بر آمده از خون شهدا را مورد تهدید قرار دادند، اما خوشبختانه با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور به موقع ملت ایران، نقشه های آنان به سنگ خورده است./873/د۱۰۳/ب۲

 

 

ارسال نظرات