۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۵۳۷۵۰۱

فعالیت‌های مؤسسه مصاف در موکب جمکران

مؤسسه مصاف با تهيه پنج گوشي و پنج دوربين نرم افزار شبیه سازی سه بعدی واقعه عاشورا را در معرض دید زائران اربعین قرار داد که در نهایت بیش از پنج هزار نفر توانستند از آن استفاده کنند.
به آتش کشیدن پرچم اسرائیل در موکب جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، مؤسسه مصاف براي دومين سال در اربعين حاضر شد و برنامه های فرهنگی خود را در موکب مسجد مقدس جمکران اجرا کرد.

اين مؤسسه كه سال اول در مرز مهران فعاليت ميكرد امسال در موكب مسجد مقدس جمکران نرم افزاری که توسط دانشجويان چندين كشور تولید شده و واقعه عاشورا در آن به صورت سه بعدی  نمایش داده می شود را در دسترس زائران اربعین حسینی قرار داد.

اين نرم افزار به صورت سه بعدي، واقعيت مجازي كربلا و ظهر عاشورا را شبيه سازي كرده كه استفاده از آن مستلزم امكاناتي از قبيل عينك سه بعدي و گوشي است و مؤسسه مصاف امسال با تهيه پنج گوشي و پنج دوربين در طول روز در دو تا سه نوبت این نرم افزار را در معرض دید زائرین اربعین قرار می داد که در نهایت بیش از پنج هزار نفر توانستند از آن استفاده کنند.

از ديگر فعاليت هاي مؤسسه مصاف در موكب مسجد مقدس جمكران سخنرانی استاد علی اکبر رائفی پور به مدت شش شب بود که با استقبال بسيار خوب زائرين اربعین مواجه شد.

گفتنی است این مراسم هر شب به صورت زنده از کانال تلگرامی موسسه پخش می شد./۸۴۰/د۱۰۳/ی

ارسال نظرات