۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۵۳۷۴۸۷
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد تأکید کرد؛

ضرورت فعالیت تبلیغی مبلغان در مناطق محروم

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به گسترش آسیب های اجتماعی و اینکه جوانان درمناطق محروم بیشتر فریب توطئه های فرهنگی دشمنان را می خورند، گفت: با اعزام مبلغان به این مناطق تلاش می شود هجمه های دشمنان خنثی شود.
فعالیت تبلیغی

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: اعزام مبلغ در سراسر شهرستان در اولویت برنامه های تبلیغات اسلامی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در طول سال و به مناسبت های مختلف مبلغان بومی و غیر بومی به مناطق شهری و روستایی اعزام می شوند، افزود: تا پایان ماه صفر 110 مبلغ مشغول فعالیت در عرصه تبلیغی هستند.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با یادآوری به اینکه آسیب های اجتماعی در مناطق محروم و دورافتاده بیشتر دیده می شود، اظهار داشت: از برنامه های مهم ما اعزام مبلغ به این مناطق و جلوگیری از گسترش آسیب های اجتماعی است.

وی ادامه داد: مبلغان با آگاه سازی نسل جوان و خانواده ها در مناطق محروم تلاش می کنند تا آنان را با اهداف شوم غرب از رواج دسیسه های فرهنگی آشنا سازند و جلوی گسترش این آسیب ها را که نسل جوان و خانواده های ایرانی را هدف قرار داده است، بگیرند.

حجت الاسلام جعفرپور بیان داشت: راه مقابله با توطئه های فرهنگی بصیرت بخشی است و مبلغان با انجام وظیفه در این راستا و هدایت افکار عمومی به سمت ارزش های دینی تلاش می کنند به تقویت باورها و اعتقادات دینی جوانان بپردازند.

وی با بیان اینکه تقویت باورهای دینی و تحکیم پایه های اعتقادی نسل جوان و نوجوان سبب خنثی سازی هجمه های فرهنگی می شود و این مهم امری اساسی در کاهش آسیب های اجتماعی است، تأکید کرد: نسل جوان و نوجوان ما برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن باید به آموزه های دینی توجه داشته باشند./۹۴۵۹/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات