۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۵۳۷۴۸۴
امام جمعه پلدختر:

مسؤولان به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم توجه کنند

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه مردم از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می برند، گفت: مسؤولان با خدمت رسانی به موقع و صحیح باید این مشکلات را برطرف سازند و برای پیشرفت و آبادانی کشور گام بردارند.
امام جمعه پلدختر

حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه استان لرستان از جمله استان های است که به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی عنوان شده است، بیان داشت: برای تحقق این مهم باید به برنامه های اقتصادی توجه داشته باشیم.

وی زمینه سازی امکانات لازم برای اجرایی کردن طرح های اقتصادی را مهم خواند و افزود: مسؤولان در این راستا باید به وظایف خود به خوبی عمل کنند و زمینه لازم را برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور فراهم سازند.

امام جمعه پلدختر با تأکید بر ضرورت رسیدگی به وضعیت شهرهای استان و برطرف سازی مشکلات آنان برای فراهم کردن زمینه تحقق مؤلفه های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: با توجه به گذشت بیش از نیمی از سال باید توجه داشت که تحقق شعار سال با شعار صورت نمی گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت عمل و مدیریت صحیح در بحث اجرایی ساختن اقتصاد مقاومتی در جامعه بیان کرد: شکوفایی اقتصادی لازمه خدمت رسانی به مردم است و باید همه مؤلفه های اقتصاد مقاومتی را در نظر گرفت و در زمینه های مختلف با تکیه بر عمل و مدیریت جهادی اجرا شوند.

حجت الاسلام سوری اظهار داشت: پیشرفت استان و رفع مشکلات اقتصادی، بیکاری و معیشتی مردم مهم ترین خواسته آنان است، با فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان می توان به بخش شکوفایی اقتصادی جامعه نیز کمک کرد.

وی یادآور شد: نیروهای جوان به عنوان سرمایه ای عظیم برای فعالیت در عرصه تولید و اشتغال زایی هستند و با تکیه بر این نیروها و تقویت روحیه خودباوری در راستای رفع مشکلات اقتصادی و رفاهی مردم استان لرستان و جامعه اقدام کرد./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات