۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۵۳۷۳۵۹
اربعین؛

پخت روزانه چهار هزار پرس غذای گرم در موکب ستاد اجرایی فرمان امام در چذابه

مسؤول موکب ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فعالیت های این موکب در مرز چذابه را تشریح کرد و گفت: روزانه چهار هزار پرس غذای گرم در این موکب پخت می شود.
خدمت رسانی موکب های ایرانی به زائران اربعین حسینی در کاظمین

محمد ظاهری، مسؤول موکب ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خوزستان مستقر در مرز بین المللی چذابه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: موکب ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سه وعده صبحانه، ناهار و شام برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی فعالیت دارد.

مسؤول موکب ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در ادامه بیان داشت: در روز چهار هزار پرس غذای گرم برای زوار پیش بینی کردیم ک روزانه این تعداد غذا را پخت می کنیم.

وی تصریح کرد: در موکب ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هشت نفر مشغول به خدمت بوده و ده نفر دیگر در آشپزخانه مشغول به پختن غذا برای زوار اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

ظاهری در ادامه ابراز داشت: استقبال زوار از مواکب و راهپیمایی امسال اربعین نسبت به سال های گذشته پرشورتر و باشکوه تر است.

وی در پایان بیان داشت: موکب ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مرز چذابه از 5 آبان استقرار پیدا کرد و تا دو روز پس از اربعین حسینی فعالیتش پایان خواهد یافت، این موکب از صبح تا شب به طور یک سره فعال است./9453/ت۳۰۳/ب۲

 

 

ارسال نظرات