۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۵۳۷۳۵۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

ایمان و پشتیبانی از ولایت فقیه دو شرط استواری ملت ایران

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز با بیان اینکه قدرت ایران اسلامی در ایمان مردم ریشه دارد، گفت: تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشیم و با ایمان گام برداریم در دشمنان فائق خواهم شد.
حجت الاسلام و المسلمین دیرباز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عسگر دیرباز نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع مردم ارومیه در مصلای اعظم امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به دشمنی های روز افزون استکبار جهانی، اظهار داشت: دشمن به دنبال محدود کردن قدرت نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی و ایادی کفر به دنبال تضعیف قدرت بازدارندگی و دفاعی کشور و تلاش می کنند که قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران را یک خطر منطقه ای عنوان کنند، افزود: توان موشکی ایران هر روز بیش از گذشته تقویت خواهد شد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری قدرت و بازدارنگی نظام اسلامی را در تکیه بر ایمان و پیروی از ولایت فقیه دانست و گفت: ایمان مهم ترین تکیه گاه و بالاترین قدرت مردم مسلمان است و تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشیم این قدرت تداوم خواهد یافت و دشمنان را در هراس خواهد افکند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر تلاش شبانه روزی مسؤولان و مدیران استانی در ارتقای وضعیت اقتصادی و تقویت شاخص های توسعه استان، ادامه داد: لازم است فاصله شاخص های استانی با دیگر استان ها کاهش یابد و در مسیر توسعه گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز پیشرفت های استان و دیگر مناطق کشور را به برکت نظام و انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: نباید امروز در برخی مناطق شاهد باشیم که کلاس های درس در انبار و اماکن نامناسب برگزار شود، لازم است مناطق خطرخیز جاده ای در استان شناسایی و مشکلات آن رفع شود.

وی با تأکید بر بهره گیری از ظرفیت های استانی برای توسعه اقتصادی کشور، ادامه داد: در دوره جدید مجلس خبرگان رهبری کمیسیون‌های مختلف با هدف شناسایی و انتقال مشکلات مردم به سران سه قوه شکل گرفت که امید است برکات بسیاری را به دنبال داشته باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به حماسه بزرگ اربعین حسینی و راهپیمایی عظیم ملت مسلمان در این زیارت پر فیض، گفت: این اجتماع بزرگترین همایشی است که تاریخ بشر تا به امروز به روی خود دیده است.

وی این اجتماع عظیم را نشان دهنده وحدت و انسجام امت اسلام دانست و افزود: در این حرکت عظیم امت مسلمان به ویژه شیعیان جهان نشان دادند که با اتحاد خود اجازه نخواهند داد تا دشمنان با کارشکنی علیه مسلمانان گام بردارند./۸۵۴/پ۲۰۲/ب۲

 

ارسال نظرات