۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۵۳۷۳۳۴
آیت الله طبرسی:

تحقق عملی اقتصاد مقاومتی نیازمند برنامه از سوی مسؤولان است

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی نیازمند برنامه ریزی مناسب است، گفت: مدیران و مسؤولان باید برای تحقق سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی برنامه مدونی داشته باشند.
دیدار استاندار مازندران با ‌آیت الله طبرسی دیدار استاندار مازندران با آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار استاندار جدید مازندران با تسلیت ایام اربعین حسینی، امام حسین(ع) الگویی ارزشمند برای مقابله با ظلم و استبداد دانست.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با بیان این که امام حسین(ع) برای ماندگاری دین خدا قیام کردند، افزود: مظلومیت سیدالشهدا موجب شده این گونه سیل خروشان مردم به سمت کربلای معلی روانه می شوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان دین و اهل بیت(ع) به هیچ عنوان نمی خواهند چنین حضوری باشکوهی را با چشم ببینند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل رسانه های غربی این حضور میلیونی را سانسور کردند.

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمنی با اهل بیت(ع) امروز  نیز با قدرت از سوی دشمنان ادامه دارد، تصریح کرد: علیرغم همه دشمنی ها با اسلام و اهل بیت(ع)، اما بار دیگر دیدیم که شیعه، سنی، مسلمان و غیر مسلمان چگونه در اربعین حسینی حماسه های ماندگار خلق کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت های بالای استان در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: باید با برنامه ریزی و مدیریت صحیح از این ظرفیت های بالا به خوبی استفاده کرد.

امام جمعه ساری با بیان این که متأسفانه محرومیت های مازندران در زیر سرسبزی آن پنهان مانده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه در طول این سال ها مازندران نتوانسته به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، کشاورزی، صنعت، گردشگری و دریا را بهترین پتانسیل برای جذب سرمایه گذار و تغییر چهره استان دانست و تصریح کرد: همه این بخش ها نیازمند یک مدیریت صحیح است که می توان از این ظرفیت های بالقوه به خوبی استفاده کرد.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود مردم را مهم ترین سرمایه های انقلاب دانست و با بیان این که امروز خدمت به این مردم یک وظیفه و تکلیف است، خاطرنشان کرد: مدیران و مسؤولان ما باید همه توان خود را برای رفع مشکلات و تحقق مطالبات مردم به کار گیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که مردم در همه صحنه ها و عرصه های انقلاب همواره پیشگام بوده و نقشی تعیین کننده داشتند، تصریح کرد: جلب رضایت مردم باید مهم ترین برنامه مسؤولان باشد.

امام جمعه ساری با بیان این که امام خمینی(ره) همواره دغدغه رسیدگی به مشکلات مردم داشتند، گفت: امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی هم به صورت خصوصی و هم در سخنرانی های عموم خود به مسؤولان برای کاهش مشکلات و رفع دغدغه های مردم تذکر می دهند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز یکی از مهم ترین مهم ترین مطالبات مردم مسائل اقتصادی است، تصریح کرد: باید از ظرفیت های موجود برای رفع مشکل اشتغال جوانان نیز فکری اساسی شود.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود به مسأله مهم اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و با بیان این که مقام معظم رهبری تأکید ویژه ای نسبت به اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور دارند، گفت: مسؤولان نیز باید برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در این خصوص از همه ظرفیت ها استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی نیازمند برنامه ریزی مناسب است، تصریح کرد: مدیران و مسؤولان باید برای تحقق سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی برنامه مدونی داشته باشند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که با اجرای مناسب اقتصاد مقاومتی می توانیم بسیاری از مشکلات داخلی را رفع کنیم، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان هر لحظه کشورمان را به بهانه های مختلف تحریم می کنند، اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی کلید حل بسیاری از مشکلات است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین در ادامه سخنان خود بر ضرورت وحدت و همدلی داخلی به منظور خدمت مناسب به مردم تأکید کرد و گفت: یکی از مسائلی که دشمنان با جدیت آن را دنبال می کنند اختلاف و تفرقه میان مسؤولان است که باید مراقب باشیم.

رضایت مندی مردم و خدمت به آنان و عملکرد صحیح ملاک و معیار ماندن و یا رفتن مدیران است

محمد اسلامی، استاندار مازندران نیز در این دیدار ضمن تشکر از رهنمودهای آیت الله طبرسی با بیان این که از همه ظرفیت ها و پتانسیل استان به منظور رفع مشکلات و دغدغه های مردم استفاده خواهم کرد، گفت: مهم ترین اصل برای من رضایتمندی مردم است.

نماینده عالی دولت در مازندران در ادامه سخنان خود افزود: رضایت مندی مردم و خدمت به آنان و عملکرد صحیح ملاک و معیار ماندن و یا رفتن مدیران است./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات