۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۵۳۷۰۲۴
امام جمعه پلدختر:

رونق بخشی به اقتصاد کشور درگرو مصرف کالای داخلی است

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه رونق بخشیدن به اقتصاد کشور نیازمند هدایت مردم به مصرف کالای داخلی است، گفت: برای تحقق این مهم باید کیفیت محصولات ارتقا یابد و تولیدات داخلی را تقویت کرد.
اقتصاد اقتصاد مقاومتی

حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهمیت پیگیری اقتصاد مقاومتی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی از بحث های مهم کشور بوده و برای تحقق این مهم باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل کرد و با تکیه بر مدیریت جهادی به فکر رفع مشکلات اقتصادی کشور بود.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی را راه تحقق و شکوفایی اقتصادی کشور عنوان کرد و ادامه داد: اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند، برگرفته از فرمایشات معصومین(ع) است.

امام جمعه پلدختر با تأکید بر اینکه در حوزه اقتصاد باید به تولیدات داخلی و نیروهای جوان تکیه کرد، اظهار داشت: با مدیریتی جهادی باید در عرصه عمل وارد کار شد چراکه رفع مشکلات اقتصادی با شعار دادن صورت نمی گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت تشویق مردم به انجام کارهای اقتصادی عنوان کرد: تحقق این مهم در ایجاد مشاغل، رفع بیکاری و تحقق فعالیت های اقتصادی نقش آفرین است.

حجت الاسلام سوری بیکاری را آفت جامعه و زندگی دانست و گفت: رفع مشکلات اقتصادی و دغدغه های جوانان با فراهم کردن زمینه لازم برای کار کردن و ایجاد شغل برای آنان برطرف می شود.

وی بر تقویت بخش خصوصی تأکید کرد و ادامه داد: در این راستا باید از نیروی جوان و کارآمد بهره مند شد و به توانایی و استعداد جوانان ایمان داشت تا کارها به خوبی پیش برود.

امام جمعه پلدختر با تأکید بر ضرورت تقویت تولید ملی اظهار داشت: برای مؤثر بودن تولیدات داخلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید متولیان امر به کیفیت محصولات توجه داشته باشند.

حجت الاسلام سوری فرهنگ سازی را لازمه هدایت مردم به سمت مصرف تولیدات داخلی عنوان کرد و بیان داشت: با فرهنگ سازی به موقع و صحیح و استفاده از ظرفیت های تبلیغی باید آحاد مردم را به مصرف تولیدات داخلی تشویق کرد تا بازار داخلی و اقتصاد کشور رونق بگیرد./9451/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات