۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۳۷۰۲۳
مدیر کارگروه فرهنگی اجتماعی قرارگاه سپاه قزوین:

مسؤولان باید تقوای اجتماعی داشته باشند

مدیر کارگروه فرهنگی اجتماعی قرارگاه سپاه گفت: در عرصه جهاد که رهبر معظم انقلاب به تعبیر قرآن از آن به عنوان جهاد کبیر یاد کردند نباید از دشمن تبعیت کرد و در این عرصه بیش از مردم خواص نقش کلیدی و حساس دارند.
حجت الاسلام حافظ عزیزی حجت الاسلام حافظ عزیزی

حجت الاسلام حافظ عزیزی مدیر کارگروه فرهنگی اجتماعی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به دلایل کینه‌توزی آمریکا بر ضد ایران گفت: واضح است که آمریکا پس از انقلاب منافع خود را در ایران و منطقه از دست داده است و این به برکت وحدت و بصیرت مردم انقلابی ایران بوده است.

وی در ادامه افزود: آمریکا مانند مار زخم‌ خورده‌ای است که درصدد انتقام است آمریکا به همراه ایادی خود در هر عرصه‌ای وارد شد که به انقلاب اسلامی و کشور ما ضربه بزند اما با هوشیاری و بصیرت مردم مواجه شد.

مدیر کارگروه فرهنگی اجتماعی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین در ادامه با اشاره به استقلال ایران در تمام زمینه‌ها اظهار کرد: نظام اسلامی به کسی باج نمی‌دهد ایران اسلامی در اقتصاد و سیاست و سایر امور بر روی پای خود ایستاده و دست آمریکا را از دخالت کوتاه کرده از این رو این مسائل موجب کینه‌توزی او شده است.

وی در ادامه با اشاره به وظایف مردم و مسؤولان در مواجه با کینه‌توزی‌های آمریکا ابراز کرد: در عرصه جهاد که رهبر معظم انقلاب به تعبیر قرآن از آن به جهاد کبیر یاد کردند نباید از دشمن تبعیت کرد در این عرصه بیش از مردم خواص نقش کلیدی و حساس دارند وظیفه مسؤولان نخست تقوای اجتماعی است که فراتر از تقوای فردی است.

حجت الاسلام حافظ عزیزی در ادامه با اشاره به وظایف دیگر مسؤولان و خواص در مواجهه با بحران‌های بوجود آمده اضافه کرد: وظیفه دوم استفاده از نسخه وصل اسلامی اداره جامعه است که باید بر توان داخلی تکیه کرده و روی پای خود بایستیم  مانند آنچه که در هشت سال دفاع مقدس انجام دادیم  همچنین از ولایت فقیه تبعیت محض داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای برجام برای کشور ایران گفت:  در برجام رهبر انقلاب فرمودند من به مذاکره خوشبین نیستم به آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد از این رو عبرت گرفتیم که نباید به دشمن اعتماد کرد چون دشمن همواره دشمن است و حق و باطل آشتی‌پذیر نیستند.

مدیر کارگروه فرهنگی اجتماعی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین در ادامه با اشاره به تحلیل مذاکرات ایران و آمریکا در برجام تصریح کرد: این تحلیل صحیح است چون در برجام هدف آمریکا و اروپا راکد کردن مراکز هسته‌ای و از بین بردن توان هسته‌ای ایران بود که در این زمینه موفق هم شد او در مقابل به دامنه تحریم‌ها افزود زیرا می‌بیند که ایران در سیاست‌های منطقه‌ای خود موفق بوده است.

وی در پایان گفت: تنها با توکل بر خدا و تکیه بر توان داخلی می‌توان مشکلات را حل کرد در تمام امور باید از فرامین ولی‌فقیه زمان تبعیت کنیم و در حوزه‌های علمی و اقتصادی و سیاسی اقتدار خود را بالا ببریم و در هر حوزه‌ای توانمند شویم باید از اتفاقات گذشته درس بگیریم و استقلال خود را حفظ کنیم./۸۷۳/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات