۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۵۳۶۹۶۹
اربعین؛

حقانیت دلیل ماندگاری نهضت امام حسین است

مدیر مدرسه علمیه الغدیر نراق با اشاره به این نکته که دلیل ماندگاری نهضت امام حسین(ع) حقانیت است، گفت: افرادی که در گردهمایی عظیم اربعین حسینی شرکت می کنند همانند امام حسین(ع) پیرو حق و حق طلبی هستند.
حقانیت دلیل ماندگاری نهضت امام حسین(ع) است

حجت الاسلام محمد ناطقی مدیر مدرسه علمیه الغدیر نراق در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، گفت: گردهمایی اربعین حسینی مظهر اقتدار و انسجام امتی است که با محبت به اهل بیت(ع) در مسیر حق و حقیقت گام بر می دارند.

اتحاد مسلمانان سبب ترس دشمن شده است

مدیر مدرسه علمیه الغدیر نراق با اشاره به این نکته که دلیل ماندگاری نهضت امام حسین(ع) حقانیت است، بیان کرد: افرادی که در گردهمایی عظیم اربعین حسینی شرکت می کنند همانند امام حسین(ع) پیرو حق و حق طلبی هستند.

حجت الاسلام ناطقی با بیان این که اتحاد در قالب اربعین به یک نهضت تبدیل شده است، اظهار داشت: اتحاد مسلمانان سبب ترس دشمن از خیل عظیم شیعیان و عملیاتی نشدن نقشه های شوم آنان خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه الغدیر نراق در رابطه با ظرفیت های موجود در اربعین، گفت: اتحاد، همبستگی و همدلی شیعیان در برابر ولی و حجت خداوند از ظرفیت های گردهمایی عظیم اربعین حسینی است.

وظایف دولت اسلامی در مقابل زائران اربعین

حجت الاسلام ناطقی به تشریح وظایف دولت اسلامی در مقابل زائران اربعین پرداخت و بیان کرد: دولت اسلامی وظیفه دارد  با فراهم کردن امکانات لازم، زمینه را برای حضور عاشقان و دلدادگان اهل بیت(ع) در گردهمایی عظیم اربعین حسینی فراهم کند.

مدیر مدرسه علمیه الغدیر نراق افزود: تا به امروز تلاش ها و اقداماتی برای  سهولت حضور دوستداران امام حسین(ع) در کربلا صورت گرفته است و انتظار می رود در آینده این کوشش ها بیشتر شود.

داشتن دید مادی نسبت به گردهمایی اربعین حسینی صحیح نیست

وی ادامه داد: امیدواریم که در سال های آینده با اهتمام دولت جمهوری اسلامی ایران، مسیرهای منتهی به مرز گسترده شده، دارای خطوط راه آهن شوند و هزینه گرفتن ویزا نیز کاهش یافته یا از بین برود.

حجت الاسلام ناطقی با اشاره به این نکته که جامعه اسلامی نباید به گردهمایی اربعین حسینی به عنوان یک منبع درآمد بنگرد، بیان کرد: داشتن دید مادی نسبت به گردهمایی اربعین حسینی صحیح نیست و باید تمامی اقشار جامعه  برای شکل گیری این حرکت عظیم معنوی تلاش کنند.

مدیر مدرسه علمیه الغدیر نراق در ادامه اظهار داشت: امیدواریم دولت جمهوری اسلامی ایران زمینه را برای اقشاری از جامعه که توان مالی شرکت در گردهمایی عظیم اربعین حسینی ندارند، فراهم کند./842/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات