۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۵۳۶۹۱۳

گلگشت و صعود طلاب کوهنورد به قله پاشوره

مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان از صعود طلاب کوهنورد قمی به قله پاشوره و گلگشت در روستای زیبای نوا و دشت آزو خبرداد.
کوهنوردی

حجت الاسلام عمار ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از صعود طلاب کوهنورد قمی به قله پاشوره خبرداد و گفت: جمعه 19 آبان، طلاب کوهنورد قمی به قله پاشوره، یکی از قله های زیبای استان مازندران صعود خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان اظهار داشت: قله پاشوره 3هزار و 868 متر ارتفاع دارد؛ این قله در ضلع جنوب‌شرقی قله دماوند و شمال‌شرقی خط‌الرأس دوبرار قرار دارد و برای صعود به آن باید از روستای نوا اقدام کرد.

وی ادامه داد: این برنامه در دو سطح طبیعت گردی روستای زیبای نوا و دشت آزو  و صعود تیم منتخب به قله پاشوره برگزار خواهد شد که انتخاب نفرات منتخب نیز از سوی سرپرست گروه انجام می گیرد.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: هزینه نام نویسی در این برنامه 35 هزار تومان تعیین شده که برای اعضای مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان، 30 هزار تومان محاسبه می شود.

وی یادآور شد: سرپرستی این برنامه به عهده حجت الاسلام علی شریفیان مهر، روحانی کوهنورد و مسؤول کمیته فرهنگی فدراسیون کوهنوردی ایران خواهد بود.

حجت الاسلام ابراهیمی به ویژگی های متمایز این برنامه اشاره کرد و بیان داشت: طبیعت زیبای پاییزی منطقه آزو، عبرت و پاشوره، زیباترین نما از قله دماوند در طول برنامه و صعود یک قله نسبتا سرسخت در حدود 4000 متر از ویژگی های این برنامه خواهد بود.

مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان افزود: مهلت نام نویسی در این برنامه تا سه شنبه 16 آبان است و علاقه مندان می توانند برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره «09192533295» (ابراهیمی) تماس حاصل کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان یادآور شد: زمان حرکت گروه، بامداد جمعه ساعت 1:30 خواهد بود و جمعه شب ساعت 22 زمان بازگشت گروه به سمت شهر مقدس قم است./840/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات