۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۵۳۶۵۶۸
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

دوره آموزشی تبلیغ نوین با محوریت تبلیغ مکتوب در لرستان برگزار شد

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری دوره آموزشی تبلیغ نوین با محوریت تبلیغ مکتوب در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این دوره ارتقای سطح توانایی و تبلیغی طلاب در فضای مجازی است.
دوره آموزشی تبلیغ نوین

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: نخستین دوره تبلیغ نوین با محوریت تبلیغ مکتوب با حضور بذرافشان، از استاتید اعزامی از استان قم برگزار شد.

وی با اشاره به حضور 26 نفر از طلاب اهل قلم و فعال در فضای مجازی در این دوره آموزشی در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران لرستان افزود: در این دوره آموزشی طلاب مبلغ با نحوه سرچ در معتبرترین موتورهای جستجو به منظور کسب اطلاعات و نحوه ارتقای امنیت فعالیت در فضای مجازی آشنا شدند.

عزیزی آشنایی با نحوه هک شدن و لو رفتن اطلاعات و چگونگی تیتر اول شدن مطالب فعالان فضای مجازی را از دیگر محورهای آموزش این دوره عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تبلیغ مکتوب نیازمند توجه به روزآمدی پست ها و اطلاعات ارائه شده است، اظهار داشت: خواهران مبلغ باید در عرصه تولید نرم افزار، اینوگرافی و بازی های رایانه‌ای متناسب با فرهنگ اسلامی تولید کننده باشند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان در ادامه یادآور شد: با استفاده از برچسب ها و کلید واژهای به روز می توان بازدید سایت و وبلاگ ها را افزایش داد.

وی هدف از برگزاری دوره آموزشی تبلیغ نوین با محوریت تبلیغ مکتوب را تقویت و ارتقای سطح تبلیغی طلاب در فضای مجازی از جمله تبلیغ صحیح و اثر گذار در سایت ها، شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها عنوان کرد.

عزیزی با بیان اینکه انتظار می رود طلاب شرکت کننده در این دوره آموزشی مباحث مورد نیاز را فرا گرفته و اقدامات لازم را به منظور آموزش دیگر طلاب هم فراهم سازند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: امید است که طلاب مدارس علمیه استان با بهره مندی از روش های نوین تبلیغی نسبت به ترویج معارف اسلامی در مسیر صحیح گام مؤثر بردارند./9459/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات