۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۵۳۶۵۶۴
مدیر حوزه علمیه بابل:

پیروی از ولایت فقیه عنصر تعیین کننده در مقابله با استکبار است

حجت الاسلام عباسی پیروی از ولایت فقیه را یک عنصر مهم و تعیین کننده در راه پیروزی های متعدد در مقابل استکبار عنوان کرد و گفت: امام خامنه ای با بیانات روشنگرایانه و بصیرت افزای خود چراغ راه هدایت مردم شد و استکبار جهانی به رهبری آمریکا از این مقاومت و ایستادگی ملت ما به شدت عصبانی است.
تجمع طلاب بابل تجمع طلاب بابل تجمع طلاب بابل تجمع طلاب بابل تجمع طلاب بابل تجمع طلاب بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین عباسی، مدیر حوزه علمیه بابل امروز در مراسم بزرگداشت 13 آبان در جمع طلاب و روحانیان در مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) بابل با بیان این مطلب که مبارزه با استکبار برگرفته از باورها و شاخص های مهم انقلاب اسلامی است، گفت: دانشجویان پیرو خط امام با بصیرت بالا و بر اساس مشی انقلابی خود به صورت خودجوش مرکز جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و هیمنه آمریکا را در جهان به چالش کشیدند.

وی افزود: حرکت انقلابی دانشجویان برای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و برملا کردن چهره خباثت آمیز این رژیم با حمایت امام راحل مواجه شد و ایشان از این حرکت به عنوان انقلاب دوم یاد کرد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به حمایت آمریکا از رژیم شاه و توطئه های مختلف برای براندازی نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: آمریکا بعد از تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان انقلابی، ایران را تهدید به حمله نظامی کرد اما امام راحل با آرامش تمام جمله تاریخی آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند را بیان نمود.

وی ادامه داد: آمریکا در طول انقلاب مردم ایران را که تنها خواسته آن ها استقلال و رهایی از سلطه استکبار بود، همواره مورد انواع توئطه های آمریکا قرار داد اما عنصر اصلی قدرت این نظام اسلامی یعنی وحدت و اطاعت از فرامین ولایت فقیه تمام توطئه ها را خنثی کرد.

حجت الاسلام عباسی پیروی از ولایت فقیه را یک عنصر مهم و تعیین کننده در راه پیروزی های متعدد در مقابل استکبار عنوان کرد و اظهار داشت: امام خامنه ای بعد از امام راحل با بیانات روشنگرایانه و بصیرت افزای خود چراغ راه هدایت مردم شد و استکبار جهانی به رهبری آمریکا از این مقاومت و ایستادگی ملت ما به شدت عصبانی است.

وی تاکید کرد: امروز دشمن با ناامید شدن از جنگ نظامی و سخت در برابر ما با روش جنگ نرم علیه انقلاب و آرمان های اسلامی ما ایستاده است و طلاب و دانشجویان در این عصر تنها با تحصیل علم و افزایش بصیرت خود می توانند پیروی عملی از ولایت را به اثبات برسانند.

مدیر حوزه علمیه بابل ضمن بیان این مطلب که ملت ما ملتی آزموده و مقاوم است، گفت: تهدیدهای آمریکا و نظام استکباری هیچ خللی در عزم اراده ملت ما در مسیر خود در راه مبارزه با استکبار و حمایت از محرومان و مستضعفان جهان ایجاد نمی کند.

وی افزود: شرط پیروزی و موفقیت ما در مسیر پر پیچ و خم انقلاب و بر هم زدن نقشه های دشمنان، اطاعت کامل و محض از ولایت فقیه است و باید این اطاعت به صورت عملی با اجرای فرامین ایشان اثبات شود./1313/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات