۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۵۳۶۵۵۵
حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان:

قرن آینده قرن اسلام است

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق، گفت: قرن آینده قرن اسلام است
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی و تولیت آستان مقدس مسجد جمکران گفت: در 13 آبان سال 58 همین جوانان بودند که لانه جاسوسی آمریکا را فتح کردند تا امام(ره) این حادثه را انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول بدانند، ایشان فرمودند همیشه با بصیرت و چشمان باز به دشمنان خیره شوید و لحظه‌ای آن‌ها را آرام نگذارید که اگر آن‌ها را رها کنید شما را رها نخواهند کرد.

وی با اشاره به تحریف اندیشه امام خمینی(ره) توسط برخی از مسؤولان، بیان کرد: آن‌هایی که می‌گویند امام موافق مرگ با آمریکا نبود، به این جمله امام توجه کنند که امام فرمود امیدواریم نه تنها از مساجد که از ناقوس کلیساها نیز صدای مرگ بر آمریکا را بشنویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان در ادامه گفت: امام بعد از تسخیر لانه جاسوسی با صراحت می‌فرماید ما باید دشمن سرسخت کسانی باشیم که پرونده همکاری آن‌ها با آمریکا از لانه جاسوسی بیرون آمد.

وی ادامه داد: امام فرمودند آن‌هایی که خواب رابطه با آمریکا را می‌بینند خدا بیدارشان کند و یادمان نرود که انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و حزب الله لبنان با مقاومت پیروز شد.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پایان با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق، مطرح کرد: خودشان اذعان می‌کنند که بیش از 80 ملت دنیا متحد شدند تا سوریه را از محور مقاومت خارج کنند اما محور مقاومت به پیروزی رسید و همواره شکست‌ها برای شیطان بزرگ بوده است، امام به ما نوید داد که قرن بعدی قرن اسلام است و اسلام گرده ابرقدرت‌ها را به خاک می‌نشاند./۹۰۷/۱۰۳/ح

ارسال نظرات