۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۵۳۶۵۴۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

پیاده روی اربعین از برترین اعمال است

نماینده ولی فقیه در لرستان پیاده روی اربعین حسینی را از برترین اعمال خواند و گفت: حضور همراه با عشق و ارادت به مکتب اهل بیت(ع) در این سفر آثار و برکات معنوی و تربیتی فراوانی در جامعه دارد.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: پیاده روی اربعین آثار و برکات فراوانی به همراه دارد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به آثار اخلاقی، تربیتی و معنوی پیاده روی اربعین حسینی افزود: این پیاده روی قدرت نمایی جهان اسلام علیه استکبار جهانی را به نمایش می گذارد و مقدمه ای برای زیارت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان پیاده روی اربعین حسینی را از برترین اعمال خواند و گفت: تقرب به خدای متعال، صفا، صمیمیت، اخلاص عمل، قدم نهادن برای رضای خدا، وحدت و همدلی از جمله مواردی است که در جمع زائران اربعین مشاهده می شود.

وی در ادامه توبه و استغفار و توسل به اهل بیت(ع) و معرفت افزایی نسبت به مکتب حسینی را از جمله آثار روحی زیارت و پیاده روی اربعین حسینی خواند و گفت: از اربعین می توان به عنوان برترین اعمال یاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به حضور اهل سنت، مسیحیان و سایر مذاهب در کنار شیعیان در مراسم پیاده روی اربعین اظهار داشت: امروز اربعین به عنوان یک قدرت جهان تشیع جهانی شده است.

فعالیت 16 موکب لرستان در عراق

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به اینکه ۱۶ موکب لرستان در عراق فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: این موکب ها خدمات لازم را به زائران لرستانی و دیگر زائران ارائه می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خدمت به زائران حسینی را نشان از عشق، علاقه و ارادت مردم به مکتب اهل بیت(ع) دانست و بیان داشت: اینکه مردم ما به عشق امام حسین(ع) مال و جان‌ خود را فدا کرده و ایثار می کنند، آثار معنوی و تربیتی فراوانی در جامعه بر جای می گذارد./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات