۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۵۳۶۴۸۸
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

کسی نمی تواند عزت ایران را زیر سوال ببرد

سخنگوی امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که کسی نمی تواند عزت ایران را زیر سوال ببرد، گفت: مردم ایران با آمدن به خیابان ها به تمام دشمنان اسلام اعلام کردند که هیچ گاه دست از اسلام و مکتب امام حسین(ع) برنمی دارند.
۱۳ابان نقوی حسنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان  سید حسین نقوی حسینی  سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز صبح در راهپیمایی13 آبان در جمع مردم کرمان، گفت: دولت آمریکا از مکتب عاشورا و امام حسین(ع) در ایران می ترسد.

وی افزود: تمام تحریم های آمریکا علیه ایران بهانه ای جز برای از بین بردن انقلاب اسلامی ایران نیست و مردم ایران با آمدن به خیابان ها به تمام دشمنان اسلام بیان کردند که دست از اسلام و مکتب امام حسین(ع) برنمی دارند.

نماینده مجلس کرج با اشاره به این که کسی نمی تواند عزت ایران را زیر سوال ببرد، بیان داشت: فرهنگ عاشورا مهم ترین رکن مردم ایران بوده و پیاده روی اربعین به دشمنان دین اسلام ،اتحاد مسلمانان را نشان  می دهد.

وی ابراز داشت: مردم ایران در اوج اقتدار در روز 13آبان مرگ بر آمریکا می گویند زیرا مسؤولان آمریکایی بی اعتماد بودن خود را به همه جهانیان نشان داده  و مردم می دانند که آمریکا همیشه به سوی منفعت های خود می رود.

نقوی حسینی با اشاره به این که دانشجویان ایران در روز 13آبان جاسوسان آمریکایی را از کشور اخراج کردند، خاطرنشان کرد: نقش دانشجو و جوانان عزیز در کشور ایران مهم بوده و دانشجویان آینده داران این کشور هستند.

وی ابراز داشت: یکی از دلیل هایی که آمریکا از کشور ایران هراس دارد این است که کشور ایران با قدرت خود در سوریه و دیگر کشور های منطقه، محوریت خود را نشان داد و این قدرت نشأت گرفته از اسلام و انقلاب امام خمینی(ره) است.

سخنگوی امنیت ملی مجلس با اشاره به این که چشم و گوش مردم باید به رهنمودهای رهبری باشد، اظهار داشت: جملات رهبر، درباره بی اعتمادی آمریکا امروز به همه جهانیان ثابت کرد که باید انسان با شناخت کافی با آمریکا مذاکره کند.

نقوی حسینی با بیان این که بالاترین نعمت ایرانیان رهبری قدرتمند است، ابراز داشت: کسی که در دنیا خط رهبری را گم کند، نمی تواند کشور و زندگی با عزتی را برای خود داشته باشد.

وی در پایان گفت: باید مسؤولان و مردم در ظاهر و باطن به صحبت های رهبری گوش فرا دهند و کسی که در کشور از خط رهبری دور شود، خودش و کشورش را نابود کرده است./9707/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات