۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۵۳۶۴۷۲
همزمان با سراسر کشور؛

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در لرستان برگزار شد

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در لرستان آغاز شد و مردم استان با حضور پر شور خود به صحنه آمده تا انزجار خود را از یاوه گویی های استکبار فریاد بزنند.
مراسم ۱۳ آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان، امروز با حضور پر شور مردم ولایی استان لرستان همزمان با سراسر کشور آغاز و در حال برگزاری است.

یوم الله 13 آبان در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌ گذاری شده است.

مردم ولایتمدار شهرهای مختلف استان لرستان با حضوری پر شور امروز به صحنه آمدند تا باری دیگر پایبندی خود را به آرمانهای انقلاب و امام راحل، تبعیت از رهبری و پشتوانه نظام بودن را اعلام کنند.   

لرستانی ها با حضور چشمگیر خود با مشت های گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل را سر دادند و در سایه این حضور خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان پاسخ به یاوه گویی استکبار است

زن و مرد، پیر و جوان از شهرهای مختلف لرستان پا به پای مسؤولان به صحنه آمده اند امروز تا به یاوه گویی های استکبار پاسخ دندان ‌شکنی بدهند و انزجار خود را از توطئه های استکباری فریاد بزنند.

گفتنی است، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر استکبار، مرگ برضد ولایت فقیه، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، از جمله شعارهای راهپیمایان در شهر خرم آباد است./9459/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات