۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۵۳۶۴۶۹
مدیر حوزه علمیه بندرعباس:

وقایع ۱۳ آبان نقش اساسی در بیرون راندن استکبار از ایران داشت

مدیر حوزه علمیه برادران بندرعباس با اشاره به وقایع ۱۳ آبان ۸۵، این روز را یادآور حوادث مهمی دانست که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشت.
۱۳ آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  رسا در هرمزگان، همزمان با سراسر کشور، مردم تشیع و تسنن استان هرمزگان امروز در سالروز مبارزه با استکبار به خیابان‌ها آمدند و انزجار خود را از شیطان بزرگ و استکبار جهانی از کنار آب‌های نیلگون خلیج‌فارس به گوش جهانیان رساندند.

راهپیمایی ۱۳ آبان، امسال با حضور پرشور دانش آموزان، دانشجویان و دریادلان هرمزگانی برگزار شد و شرکت کنندگان در این راهپیمایی، اعلام انزجار خود از استکبار جهانی را با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل بار دیگر به نشان دادند.

شرکت کنندگان همچنین با سردادن شعارهای «رهبر اگر فرمان دهد غسل شهادت می‌کنیم»، «ام‌الفساد قرن ما آمریکاست»، «لبیک یا خامنه‌ای، لبیک یا حسین است»،«هیهات منا الذله» و «من یک سپاهی‌ام» به ندای رهبر فرزانه‌ انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای لبیک گفتند.

همچنین شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان در بندرعباس که از پل خواجو تا گلزار شهدای بندرعباس برگزار شد، پارچه نوشته‌های در دست داشتند که بر روی آن‌ها ضرورت ادامه مبارزه با آمریکا و حمایت از مظلومان جهان نوشته شده است.

گفتنی است، در سایر شهرستان‌ها و بخش‌های استان نیز این مراسم صبح روز شنبه برگزار شد و قرائت قرآن، نواختن سرود جمهوری اسلامی، قرائت قطع نامه و سخنرانی از برنامه‌های 13 آبان امسال بود.

حجت الاسلام روح الله اولیایی مدیر حوزه علمیه برادران بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار رسا در هرمزگان با اشاره به روز ۱۳ آبان ۵۸، این روز را یادآور حوادث مهمی دانست که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشتند.

مدیر حوزه علمیه برادران بندرعباس در ادامه افزود: اگر ماجرای ۱۳ آبان ۵۸ اتفاق نمی‌افتاد امروز کشور در تسخیر لیبرال‌ها بود.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا حتی به دوست خود نیز خیانت می کند، اظهار کرد: آمریکا به رژیم پهلوی که طرفدار و دوست آمریکا بود، خیانت کرد؛ زیرا آمریکا به دنبال منافع خود از ایران بوده و از شاه به عنوان مهره استفاده می‌کرد.

اولیایی در پایان گفت: دانشجویان ایرانی با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به جهان اعلام کردند این اقدام بدان خاطر است که آمریکا احترامی برای قواعد بین المللی و امتناع از دخالت در امور داخلی کشورها قایل نیست./۸۵۱/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات