۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۵۳۶۴۲۵
استاد حوزه علمیه ملایر:

ترامپ از جایگاه قدرتمند ایران عصبانی است

حجت الاسلام عبدالملکی گفت: ترامپ از مواضع قدرت مند ایران در منطقه عصبانی بوده و در حالت خشمی که به خود گرفته متوجه اظهارات مضحک خود نیست.
عبدالملکی

حجت الاسلام قربان عبدالملکی استاد حوزه علمیه ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا ابراز داشت: آمریکا و هم پیمانانش نقشه های خود را در مورد ایران بر باد رفته می بینند.

وی افزود: با وجود هزینه های کلانی که آمریکا با هدف تشکیل خاورمیانه جدید کرده با تدابیر جمهوری اسلامی ایران معادلات آن ها بر هم خورده و از هدف خود نا امید شده و کمر بر دشمنی با ما بسته است.

استاد حوزه علمیه ملایر اظهار داشت: داعش، القاعده و گروه های تکفیری که زائیده آمریکا در منطقه خاورمیانه بوده از جمله کارهای خصمانه آمریکا است که در جهت تضعیف جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

وی تصریح کرد: با هوشیاری و اقدام به موقع، ایران اسلامی توانسته تا برنامه های نفوذ آن ها در هم کوبیده و مانع دست اندازی دشمنان نسبت به منافع جمهوری اسلامی در منطقه شده است.

حجت الاسلام عبدالملکی بیان داشت: ترامپ از مواضع قدرت مند ایران در منطقه عصبانی بوده و در حالت خشمی که به خود گرفته متوجه اظهارات مضحک خود نیست.

وی ادامه داد: اقتصاد مقامتی و دیگر برنامه هایی که کشور را در راه بی نیازی سوق می دهد باید مردم و مسؤولان همچون سال های دفاع مقدس آن را اجرایی کرده تا همانند گذشته دشمن را در عرصه جنگ اقتصادی به زانو درآوریم.

استاد حوزه علمیه ملایر گفت: ایمان و جدیت در عمل از جمله چیزهایی است که امروزه راه گشا بوده و با تمسک به این امور می توانیم از سد همه مشکلات بگذریم.

وی در پایان افزود: سپاه در تمام عرصه ها کارهای بر زمین گذاشته را با جدیت به پایان رسانده و همواره در عرصه های مختلف پاسدار ارزش های اسلام و انقلاب بوده است لذا دشمن با درک این مطلب به دشمنی با این نهاد ارزشمند و انقلابی برخاسته است./۹۷۹/ت۳۰۳/ب۲

 

 

ارسال نظرات