۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۵۳۶۴۰۶
مدرس آموزشگاه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

رهبر انقلاب بهترین گزینه مبارزه با تحریم‌های اقتصادی را اجرای اقتصاد مقاومتی می‌دانند

حجت الاسلام محمدنژاد گفت:‌ رهبر معظم انقلاب در برابر تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی، با ترسیم افق‌های پیش روی نظام، بهترین گزینه مبارزه با تحریم‌های اقتصادی را پیگیری اقتصاد مقاومتی بیان کردند.
حجت الاسلام علی محمدنژاد حجت الاسلام علی محمدنژاد

حجت الاسلام علی محمد‌نژاد، مدرس آموزشگاه‌های سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به ضرورت اجرای اقتصاد مقاومتی، بیان داشت: واژه اقتصاد مقاومتی اصطلاحی است که می‌تواند پایه‌های تئوریک اقتصاد خرد و کلان کشور را استحکام بخشد.

حجت الاسلام محمد‌نژاد اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران به خوبی می‌‌دانند با جنگ مسلحانه هیچ‌گاه نخواهند توانست بر این نظام مقدس چیره شوند، از این رو برای ضربه زدن و به زانو در آوردن ایران اسلامی به دنبال تحریم‌های اقتصادی رفتند.

کارشناس مسائل مذهبی ابراز داشت:‌ رهبر معظم انقلاب در برابر تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی، با ترسیم افق‌های پیش روی نظام، بهترین گزینه مبارزه با تحریم‌های اقتصادی را پیگیری اقتصاد مقاومتی بیان کردند.

مدرس آموزشگاه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب بر عملیاتی‌سازی آن تأکید دارند، بر افزایش و صادرات تولیدات داخلی تکیه داشته و از منطق اقتصادی و علمی مستحکمی برخوردار است.

وی تصریح کرد: مسؤولان، کارگزاران و دولتمردان کشور با تمرکز بر اجرای اصل اقتصاد مقاومتی باید به دنبال خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی باشند.

این خطیب و سخنران با بیان اینکه اقتصاد کشور نباید متکی به نفت باشد، خاطرنشان کرد: ساماندهی اقتصاد جامعه از ضروریات بوده و مسؤولان با عملیاتی‌سازی اقتصاد مقاومتی می‌توانند اقتصاد بیمار کشور را درمان کنند./878/۳۰۲/ح

ارسال نظرات