۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۵۳۶۳۴۲
رییس دفتر رییس جمهور:

راهپیمایی اربعین افتخار اسلام و شیعه است

رییس دفتر رییس جمهور اجتماع عظیم اربعین را افتخار اسلام و شیعه و نماد وحدت و همبستگی جهان شیعه و اسلام برشمرد.
واعظی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور امروز 12 آبان به منظور بازدید از مرزهای شلمچه و چزابه و مشاهده خدمات رسانی به زوار اربعین به خوزستان سفر کرد.

واعظی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی یک نوع فعالیت خودجوش و اعتقادی مردم ما به شمار می آید که انصافا بسیار ارزش دارد.

رییس دفتر رییس جمهور بیان داشت: حرکت راهپیمایی اربعین حسینی از سراسر کشور صورت گرفته است که این نشان دهنده عشق و محبت مردم ما به اهل بیت (علیهم السلام) است.

این مقام مسؤول با اشاره به استقرار مواکب مردمی از سوی اهالی مردم خوزستان ابراز داشت: مردم عزیز در شهرهای مختلف استان خوزستان با استقرار مواکب خودشان در مرزها که انصافا خدمات شایانی را انجام می دهند، یار و یاور زوار سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین شده اند.

واعظی تصریح کرد: خوشبختانه امسال استاندار و مسؤولان و ستاد اربعین فعالیت های بسیار مطلوبی را انجام دادند که این راهپیمایی عظیم به خوبی صورت گیرد و از سال گذشته که زوار در پایان اربعین بازگشتند، تاکنون ستاد اربعین تعطیل نشده است.

وی ادامه داد: هر آنچه برای پذیرش جمعیت بیشتر زوار نیاز بود مسؤولان مربوطه انجام دادند که تعریض و گسترش دادن جاده های منتهی به مرزها و امکانات بسیار مطلوب پایانه ها قسمتی از این فعالیت هاست.

رییس دفتر رییس جمهور تصریح کرد: خدمت به زوار اربعین حسینی کار دولتی و یا برای مسائل دنیوی نیست؛ بلکه با این چیزی که مشاهده کردیم یک کار اعتقادی است که از سوی خادمان سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین صورت می گیرد.

وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان داشت: امیدوار هستم که همه زائران حسینی با امنیت کامل به کشور عراق بروند و به میهن بازگردند و این اجتماع عظیم که افتخار اسلام و شیعه است ان شاالله نمادی از وحدت و همبستگی جهان شیعه و جهان اسلام باشد.

واعظی در پایان اظهار داشت: باید از مردم منطقه به طور ویژه تشکر کرد که باهمت و عشق بی مثال خودشان به سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین در حال خدمات رسانی در مواکب به مردم و زوار هستند./۹۴۵۳/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات