۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۳۶۳۱۷
حجت الاسلام شکوری:

شکست زنجیره ای آمریکا در منطقه عامل دشمنی های اخیر با ایران است

امام جمعه خوی گفت: شکست های زنجیره ای اخیر آمریکا و صهیونیسم در منطقه دلیل اصلی یاوه گویی های اخیر ترامپ و دشمنی های بیش از پیش علیه ایران اسلامی است.
امام جمعه خوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری در خطبه های نماز جمعه این هفته خوی به فرارسیدن اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: بنابر فرمایش امام حسن عسکری (ع)، زیارت اربعین از علائم و نشانه های مؤمن است.

وی در ادامه مناسبت های 13 آبان را یادآور شد و افزود: تبعید رهبر کبیر انقلاب به کشور ترکیه ، حمله مأموران شاه  به دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران  و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از جمله مناسبت های این روز است که بر همین اساس روز دانش آموز و مبارزه با استکبار نامگذاری شده است.

امام جمعه خوی گفت: تبعید 15 ساله  رهبر کبیر انقلاب از ایران مبارزات ملت ایران را بین المللی کرد.

حجت الاسلام شکوری به ریشه قرآنی مبارزه با استکبار پرداخت و اظهار کرد: برخی افراد غافل فکر می کنند مسأله مبارزه با استکبار را جمهوری اسلامی دامن می زند درحالی که آیات قرآن و احادیث اهل بیت(ع) مکرر بر این اصل مهم تأکید دارد.

وی داشتن روحیه افساد، برخورداری از امکانات مادی، نژادپرستی و خودبرتر بینی، عوام فریبی و تحقیر مردم، قدرت و نیرومندی، کفر ورزیدن و هواپرستی را از جمله موضوعاتی عنوان کرد که در آیات قرآن کریم برای مبارزه با مستکبران آمده است.

مسؤول حوزه علمیه خوی در ادامه به نقش دانش آموزان در انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: دانش آموزان با حضور در تظاهرات و راه پیمایی های دوران انقلاب، تعطیل کردن کلاسها برای مبارزه با رژیم، پخش اعلامیه های امام و شعار نویسی، حضور در جهاد سازندگی پس از پیروزی، حضور مستمر و تعیین کننده در دفاع مقدس 8 ساله، حضور در سازندگی کشور پس از خاتمه جنـگ، درخشش در المپیادهای علمی و سایر مسابقات بین المللی و گرامیداشت تمامی مناسبتهای ملی ، دینی و انقلابی قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده و می کنند.

خطیب جمعه خوی در ادامه با اشاره به دشمنی تمام نشدنی آمریکا با ایران اسلامی تصریح کرد: هر چه زمان می گذرد دشمنی و کینه توزی های آمریکاییان علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران بیشتر و گسترده تر می شود که ریشه و علت آن به شکست کشاندن تـمامی توطـئه های آمریکا از سوی مقاومـت اسـلامی، بیداری اسلامی، زیر سوال رفتن موقعیت بین المـللی آمریـکا در اثر مواضع و افشاگریهای جمهوری اسلامی و شکست های زنجیره ای اخیر آمریکا و صهیونیسم در منطقه است./936/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات