۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۳۶۳۱۳
نمایشگاه مطبوعات؛

تجلیل از پدر شهید محسن حججی با حضور ذاکرین اهل بیت

مراسم تجلیل از پدر شهید مدافع حرم محسن حججی با حضور جمعی از ذاکرین اهل بیت در غرفه سایت عقیق در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات برگزار شد.
تجلیل از پدر شهید مدافع حرم محسن حججی با حضور ذاکرین اهل بیت

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا، در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها از پدر شهید مدافع حرم محسن حججی تجلیل شد.

مراسم تجلیل از پدر شهید مدافع حرم محسن حججی با حضور جمعی از ذاکرین اهل بیت در غرفه سایت عقیق در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات برگزار شد.

 سایت عقیق که برای دومین سال با نام و یاد شهدای مدافع حرم در نمایشگاه مطبوعات حضور یافته با دعوت از پدر شهید مدافع حرم محسن حججی و اهدای تندیس عقیق منقش به  "بسم الله الرحمن الرحیم" از ایثار و فداکاری این خانواده تقدیر کرد.

گفتنی است، محسن حُججی (زادهٔ ۲۱ تیر ۱۳۷۰ نجف‌آباد – ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، التَنْف) از نیروهای ایرانی مدافع حرم بود که در مرداد ۱۳۹۶ در عملیاتی مُستشاری در منطقهٔ التَنْف –منطقهٔ مرزی بین سوریه و عراق– توسط نیروهای داعش به اسارت درآمد و این شهید والامقام پس از دو روز به‌دست داعش به‌قتل رسید.

به گزارش رسا، بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات میزبان بیش از ۶۰۰ رسانه است که در ۱۰ گروه اصلی و ۵ گروه فرعی در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع برگزار شده است.

در نمایشگاه امسال ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته‌نامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی)  و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.

همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه نمایشگاه مطبوعات امسال حضور دارند.

گفتنی است، بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات که از روز جمعه (۵ آبان ماه) آغاز به کار کرده عصر امروز ۱۲ آبان نیز در مصلای تهران به کار خود پایان می دهد./842/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات