۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۵۳۶۱۹۹
امام جمعه نهاوند:

مذاکره با آمریکا اشتباه محض است

حجت الاسلام مغیثی گفت: امروز دنیا فهمید آمریکا به هیچ یک از تعهدات خود پایبند نیست و این بزرگترین شکست برای آمریکا بود که حتی متحدانش هم دیگر او را قبول ندارند.
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا امام جمعه شهر نهاوند 

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، در مورد یاوه گویی های اخیر ترامپ گفت: دلیل اصلی عصبانیت آنها این است که تمام برنامه های آنها را جمهوری اسلامی و سپاه نقش بر آب کرده است.

وی ادامه داد: آنها می خواستند عراق و سوریه را به تصرف خود درآورند و عوامل خودشان را در آنجا بگذارند اما به با مدیریت قوی ایران متحمل شکست بزرگی در منطقه شدند.

امام جمعه نهاوند اتحاد را رمز پیروزی جمهوری اسلامی دانست و گفت: مسؤولان همه متحد القول هستند که در برابر زورگوهایی آمریکا ساکت نباشیم و دست از مقاومت بر نداریم.

حجت الاسلام مغیثی به مسئله نفوذ در منطقه اشاره کرد و گفت: این مساله یک واقعیت است که دشمن به دنبال نفوذ در منطقه هستند و مقاومت تنها راه مقابله با آنها است.
 
وی بزرگترین دست آورد برجام را مشخص شدن شخصیت آمریکا برای جهانیان دانست و گفت: امروز دنیا فهمید آمریکا به هیچ یک از تعهدات خود پایبند نیست و این بزرگترین شکست برای آمریکا بود که حتی متحدانش هم دیگر او را قبول ندارند.

امام جمعه نهاوند هوشیاری در شرایط کنونی را از امور واجب عنوان کرد و گفت: با این وجود ما بادید هواسمان جمع باشد که خیلی به اروپا اعتماد نکینم درست است که الان تا حدودی با ما هماهنگ هستند اما باید بدانیم که با آمریکا منافع مشترک بسیاری دارند.

حجت الاسلام مغیثی مذاکره با آمریکا را اشتباه محض اظهار کرد و گفت: هرگز مصلحت نیست بار دیگر با آمریکا وارد مذاکره شویم چه در زمینه موشکی و چه در زمینه حضورشان در منطقه، چرا که یکبار نتیجه آن را تجربه کرده ایم.

وی در پایان به نقش سپاه در منطقه پرداخت و گفت: اگر سپاه نبود انقلاب هم نبود و در مبارزه با منافقین و چه در جنگ 8 ساله و چه در عرصه های اقتصادی و چه امروز در عرصه دفاع از حرم نقش بسیار موثری را دارد و علت این همه دشمنی آمریکا با سپاه پاسداران ایفای نقش مثبت سپاه در تمام زمینه ها است./۹۷۹/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات