۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۵۳۶۰۷۹
حجت الاسلام والمسلمین عالی مطرح کرد؛

ضرورت هوشیاری در برابر آسیب شبکه های اجتماعی

حجت الاسلام والمسلمین عالی گفت:‌ درکنار تربیت پدر و مادر در خانواده، تلفن های همراه و شبکه های اجتماعی هستند که خیلی قوی تر از پدر و مادر عمل می کنند.
حجت الاسلام عالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی، استاد حوزه و دانشگاه شب گذشته در برنامه های سخنرانی ماه صفر که به میزبانی شرکت فولادین ذوب آمل در سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی فذا برگزار شد با اشاره به روایت ائمه معصومین(ع) که در دوران قبل از امام زمان(عج) دوران سردرگمی برای مومنان بوجود می آید، گفت: ظهور امام زمان(عج) بعد از یک دوران، حیرت و سردرگمی برای مومنان است.

 وی افزود: در دوران حیرت و سردرگمی، شیطان به تمام ارزشهای دینی انسان های مومن حمله می کند که بسیاری از افراد دچار لغزش می شوند و افراد با اخلاص هستند که دینشان را حفظ می کنند.

 کارشناس برنامه سمت خدا با بیان اینکه شیطان در طول زمان بر علمش افزوده می شود، گفت: بر علم انسان در طول تاریخ افزوده می شود و شیطان و جن قابل رشد هستند.

 استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه هرچه زمان بگذرد ترفندها، فریب ها و حیله های شیطان عمیق ترمی شود،  تصریح کرد: در این دوران که زندگی می کنیم شیطان تمام تیرهایش را رها می کند و ضروری است تا مراقب باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عالی با بیان اینکه امام زمان(عج) که بیاید تمام خصوصیات و ابزارهای انبیای الهی را به همراه دارد، تصریح کرد: قبل از آمدن امام زمان(عج) مکر و حیله ها به میزانی پیچیده می شود که برای غلبه باید از ابزارهای گذشته انبیای الهی استفاده کند.

وی ادامه داد: این نشان دهنده حجم سنگین حمله شیطان است و شیطان یک موجود واقعی بوده که درای ابزارهای قوی و فراوان است.

حجت الاسلام والمسلمین عالی با بیان اینکه شیطان نسبت به انبیای الهی هم طمع کرد، گفت: شیطان بر امام تسلط ندارد بلکه بر یاران امام تسلط دارد و دجال هم یکی از حربه های شیطان است که دارای خصوصیات منحصر به فرد هستند.

 وی با اشاره به اینکه یک جریان فرهنگی فاسد در آخر الزمان به وجود می آید که جهانی می شود، گفت: خدا و معنویت در فرهنگ غرب، غروب کرده وهویت انسان را ریشه کن و به شهوت تبدیل می کند.

وی اضافه کرد: در این فرهنگ هویت انسان به شکم و شهوت تعریف شده است و دائم در تنوع شهوت قرار دارد و فرهنگی که چشم مادی دارد و این فرهنگ را یهودیان تولید می کنند.

 استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: شدیدترین دشمن مومنان یهودیان هستند که در برابر انبیا ایستادند و بیشترین قومی که در قرآن اسم برده شد قوم بنی اسرائیل است که الان درقالب نژاد پرستان صهیونیست فقط خودشان را آدم می دانند و با کمترین هزینه دیگران از میان می برند.

 وی افزود: عمده مراکز تولید فرهنگ، هنر و خبررسانی در دست یهودیان است که فرهنگی را با میلیاردها دلار تحت عناوین بی غیرتی تولید و به دنیا صادر می کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین عالی گفت: سالانه 80 درصد فیلم های دنیا در هالیوود تهیه می شود، همه فیلم ها پیام دارند، 7 شرکت بزرگ که هالیوود را تشکیل می دهند فیلم هایشان جذاب بوده‌و دو هدف خشونت و هرزگی را دنبال می کنند.

به گفته وی فرهنگ فاسدی که تولید می شود هزینه انبوه می خواهد؛ اما برای ساخت یک فیلم در کشور ایران اگر بودجه ای کم بیاورند بودجه فرهنگی را کم می کنند.

 وی ادامه داد: فتنه خانه های ما را گرفته و در زندگی مان رگ های شیطانی وارد شده که نمونه آن تغییر سبک زندگی است که همه به آن مبتلا شدیم.

 حجت الاسلام والمسلمین عالی اشاره کرد: شیطان برای هرکس ضعیف نیست بلکه برای کسانی که درحلقه خدایی وارد شدند ضعیف است و آن کسی راه خدا را می رود یک قدم بالاتر برود حملات شیطانی برای او شروع می شود.

استاد حوزه ودانشگاه ادامه داد: درکنار تربیت پدر و مادر در خانواده، تلفن های همراه و شبکه های اجتماعی هستند که خیلی قوی تر از پدر و مادر عمل می کنند./1314/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات