۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۵۳۶۰۲۵
معاون تبلیغ شهرستان رزن:

آمریکا از تقویت جبهه مقاومت عصبانی است

حجت الاسلام اکبری سیرت گفت: قدرت منطقه ای ایران باعث شده تا نظام جمهوری اسلامی در تصمیم گیری های منطقه تاثیر مستقیم داشته و معادلات خصمانه آمریکا و همپیمانانش در حوزه خلیج همیشه فارس را برهم بزند.
IMG۱۲۵۶۳۶۵۴ IMG۱۲۵۶۳۶۵۴

حجت الاسلام محمد اکبری سیرت معاون تبلیغ شهرستان رزن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا ابراز داشت: به خوبی روشن است که آمریکا بابت از دست دادن منافع خود عصبانی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با رسیدن به مراحل بالای علمی در سطح جهان و خود کفایی در نیازهای جدی خود توانسته در جامعه جهانی حرفی برای گفتن داشته که این دشمنان از جمله آمریکا را عصبانی کرده است.

معاون تبلیغ شهرستان رزن تصریح کرد: قدرت منطقه ای ایران امروزه باعث شده تا در تصمیم گیری های منطقه تاثیر مستقیم داشته و معادلات خصمانه آمریکا و همپیمانانش در حوزه خلیج همیشه فارس را برهم بزند.

وی اظهار داشت: آمریکا در جهت تضعیف جمهوری اسلامی ایران از هیچ عملی دریغ نکرده و حتی به بهانه تعامل با ایران در بحث مذاکرات هسته ای صرفا در صدد زیاده خواهی و تامین منافع خود بوده و با وجود پایبندی ایران به تعهدات خود نسبت به برجام آن ها از انجام تعهدات خود سر باز زده اند.

حجت الاسلام اکبری سیرت بیان داشت: مسؤولان با رصد برنامه های دشمنان از نگاه به داخل و استعداد های داخلی غافل نشده و با اتکا به توان داخلی کشور را در راه خود کفایی قرار دهند.

وی ادامه داد: مسؤولان با اتخاذ مواضعی محکم و مقتدر در مقابل زیاده های دشمنان از جمله آمریکا ایستادگی کرده و همواره پاسدار منافع و ارزش های کشور باشند.

معاون تبلیغ شهرستان رزن گفت: سپاه پاسدارن از آغاز انقلاب اسلامی حامی جدی ارزش های امام و شهدا بوده و امروز هم در پاسداری از این ارزش ها نه تنها در داخل کشور بلکه با حضور مستشاری خود در خارج کشور مقدمات امنیت کشور را فراهم کرده است.

وی در پایان افزود: مردم و مسؤولان با توجه به فرامین مقام معظم رهبری سعی در اجرایی شدن آن ها داشته و با جدیت و تلاش کشور را از این پیچ تاریخی بگذرانند./۹۷۹/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات