۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۵۳۵۹۸۶
معاون جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد:

دومین سامانه ویژه ائمه جماعات به زودی راه اندازی می شود

معاون جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: در حال حاضر سامانه سجم(ویژه ائمه جماعات) این قابلیت را دارد که بتوان از آن گزارش کار تهیه کرد؛ اما در آینده نزدیک سامانه سجم ۲ هم راه‎اندازی می‌شود.
حجت‌الاسلام نوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دومین همایش تجلیل از فعالان علمی آموزشی(ائمه جماعات، امناء و خدام مساجد) معاونت جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد با حضور حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد، حجت الاسلام محمدهادی رحیمی صادق مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران، حجت الاسلام علی نوری معاون جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد، حجت الاسلام ابراهیم اکبری مدیر مرکز خدمات حوزه تهران و جمعی از ائمه جماعات مساجد استان تهران، پیش از ظهر امروز در ساختمان محراب وابسته به مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد.

حجت‌الاسلام نوری ضمن ارائه اهداف و طرح‌های معاون جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد در سال 95 و96، گفت: در سال 95 علاوه بر آموزش ائمه جماعات، امنا و خدام مساجد، آموزش خانواده‌های ایشان و کمک به وضعیت تحصیلی فرزندان آنها در دستور کار معاون جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد قرار گرفت.

وی با بیان اینکه آموزش ائمه جماعات در مختصات جغرافیایی متفاوت از وظایف معاون جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد است، عنوان کرد: در این راستا مقرر شده است برای ائمه جماعات مساجدی در محل‌های مختلف، آموزشهای خاص همان محل انجام شود.

معاون جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به ائمه جماعاتی که مساجد آنها در کنار پارک‌ها، جاده‌ها و مدارس قرار دارند، گفت: این محل‌ها به آموزش‌های خاصی نیاز دارند که به زودی به آنها نیز پرداخته خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر سامانه سجم(سامانه ویژه ائمه جماعات) این قابلیت را دارد که بتوان از آن گزارش کار تهیه کرد، همچنین در آینده نزدیک سامانه سجم ۲ از سوی معاونت جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد راهاندازی خواهد شد./966/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات