۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۵۳۵۹۱۰
آیت الله سبحانی:

پیروزی در انتظار مسلمانان ستمدیده است

حضرت آ‌یت الله سبحانی گفت: مسلمانانی که در جهان تحت فشار هستند با توجه به روایت باید امیدوار باشند، عمر ظالمان به پایان رسیده و ظلم ها و بلاها انسان را همانند آهن آبدیده می کند تا در برابر ستمگران بایستند و با آنان مقابله کنند.
حضرت آیت الله سبحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جعفرسبحانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به روایتی از امام علی(ع)، گفت: واقعا جریان میانمار دل من را سوزانده و هر زمان که عکس بچه ها و زنان آواره را در حال گریه می بینم بسیار ناراحت می شوم.

وی افزود: امیرمؤمنان فرمودند خداوند کمر ظالمان جهان را بعد از مدت طویل و رفاه می شکد، بچه ها و زنان را بر سر بهانه های واهی و این که از نظر فکری با آن ها اختلاف دارند را آوره کرده اند، خداوند بعد از دادن مدت جزای ظالمان را می دهد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این بعد از اتمام مدت الهی کمر این جبار زمان در میانمار شکسته می شود، اظهار داشت: خداوند در صورتی که شکست کسی را جبران می کند که بلا و ضیغ را بچشد و بعد از آن گشایش پیش می آید.

وی ادامه داد: مسلمانانی که در جهان تحت فشار هستند با توجه به روایت بیان شده باید امیدوار باشند، عمر ظالمان به پایان رسیده و ظلم ها و بلاها انسان را همانند آهن آبدیده می کند تا در برابر ستمگران بایستند و با آنان مقابله کنند، انسان باید به وعده های الهی اعتماد داشته باشد.

حضرت آیت الله سبحانی همچنین از برگزاری مراسم ترحیم همشیره خود بعد از نماز مغرب و عشا در دفتر خود خبر داد./1323/۲۰۲/ح

ارسال نظرات