۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۵۳۵۸۸۸
حجت الاسلام غفاری:

تبلیغ با انگیزه الهی برکات فراوانی برای جامعه دارد

مدیرکل هماهنگی و پشتیبانی اعزام معاونت تبلیغ حوزه ‌های علمیه گفت: احیای نماز صبح و ترویج فرهنگ انس با قرآن در مساجد یکی از فعالیت مهم مبلغان طرح هجرت به شمار می رود که مبلغان باید در این راستا اهتمام بیشتری بورزند.
حجت الاسلام اسد الله غفاری مدیر کل هماهنگی و پشتیبانی اعزام معاونت تبلیغ حوزه ‌های علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام اسد الله غفاری مدیر کل هماهنگی و پشتیبانی اعزام معاونت تبلیغ حوزه ‌های علمیه شب گذشته در جمع مبلغان استان همدان گفت: از سال 1380، دوازده هزار نفر از طلاب در طرح هجرت شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت طرح هجرت با وجود 3363 مبلغ در کشور تکمیل شده است و مبلغان به خوبی توانسته اند در مناطق محروم به تبلیغ دین الهی بپردازند.

مدیر کل هماهنگی و پشتیبانی اعزام معاونت تبلیغ حوزه ‌های علمیه با اشاره به طرح پیوند آسمانی خاطر نشان کرد: این طرح از سوی مبلغان طرح هجرت اجرا می شوند که در قالب آن مبلغان به ترویج سنت حسنة ازدواج در میان جوانان می پردازند.

وی در ادامه افزود: طرح تمسک به قرآن و عترت یکی دیگر از طرح های مهم در طرح هجرت به شمار می رود که مبلغان باید با انگیزه قرآنی و الهی به مردم درس قرآن و حدیث بدهند.

حجت الاسلام غفاری بیان داشت: احیای نماز صبح و ترویج فرهنگ انس با قرآن در مساجد یکی از فعالیت مهم مبلغان طرح هجرت به شمار می رود که مبلغان باید در این راستا اهتمام بیشتری بورزند.

وی با اشاره به تاثیر مبلغان در جامعه اظهار داشت: بواسطه حضور مبلغان در روستاها تا کنون 2300 مسجد و 1200 خانه عالم در سطح روستا ها ساخته شده است.

وی ادامه داد: از دیگر فعالیت های مهم مبلغان در روستاها ساختن غسال خانه، دارالقرآن کریم و آبادانی در روستاهای است، وجود مبلغ در روستا ها دارای برکات فراوانی همچون آبادانی است.

حجت الاسلام غفاری در پایان گفت: من به مبلغان تاکید می کنم که از تبلیغ چهره به چهره غافل نشوند، یکی از رمزهای موفقیت پیامبر(ص) تبلیغ چهره به چهره است./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات