۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۵۳۵۸۸۶
معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور:

پاسخ به شبهات رسالت اصلی طلاب و روحانیان است

حجت الاسلام والمسلمین نبوی گفت: ذهن مخاطبان ما از شبهات اعتقادی پر شده است؛ از این رو معتقدم رسالت اصلی طلاب و روحانیان در این زمان پاسخ گویی به شبهات موجود در جامعه است.
محمدحسن نبوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نبوی معاون تبلیغ حوزه های علمیه شب گذشته در جمع مبلغان استان همدان گفت: ما باید این مساله را بپذیریم که روش های قدیمی تبلیغ در جامعه امروز نا کارآمد است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تکنولوژی در جهان به قدری پیشرفت داشته که جوان امروزی برای گناه کردن کمترین زمان را سپری می کند، تلفن های هوشمند به واسطه اتصال به شبکه جهانی سبب شده تا شبهات فراوانی در جامعه رواج پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی گفت: ذهن مخاطبان ما از شبهات اعتقادی پر شده است، من معتقدم هدف اصلی طلاب و روحانیان در این زمان پاسخ گویی به شبهات موجود در جامعه است.

وی در ادامه افزود: دشمنان اسلام و انقلاب با شبهه پراکنی در جامعه سبب شدند که جوانان ما دچار مشکلات عقیدتی شوند، امروز اگر خود فخر المحققین هم حضور داشت نمی توانست پاسخ این حجم از شبهات موجود در جامعه را بدهد.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه اظهار داشت: بخش عظیمی از شیهات موجود در جامعه مربوط به شبهات اعتقادی و همچنین شبهاتی است که دشمنان نظام به انقلاب وارد می کنند.

وی در ادامه با اشاره به رسالت عظیم طلاب در راستای تبیین اصول اسلامی در جامعه تاکید کرد:  طلاب و مبلغان در راستای پاسخ گویی به شبهات رسالتی عظیم برعهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی ابراز داشت: اگر مبلغی خود را در این تغییرات زمان به روز نکند قطعا از صحنه اجتماع کنار می رود، مبلغ موفق فردی است که عالم به زمان خود باشد.

وی در پایان گفت: جوان امروز از روحانی و مبلغ پاسخ می خواهد، روش سنتی نمی تواند پاسخ شبهات موجود در ذهن مخاطب زمان فعلی را بدهد، مبلغ موفق فردی است که خود را با زمان سازگار کند./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات