۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۵۳۵۷۷۶
استاد حوزه علمیه همدان:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی پاسخ دشمنی های آمریکا را داده است

حجت الاسلام آقا محمدی گفت: هدف آمریکایی ها از مذاکره با ایران تضعیف نظام اسلامی، متوقف شدن فعالیت های منطقه ای ایران و در نهایت براندازی انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام سید مهدی آقا محمدی

حجت الاسلام سید مهدی آقا محمدی استاد حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به مواضع اخیر ترامپ گفت: مواضع اخیر ترامپ نشان دهنده این است که سپاه پاسداران انقلابی راه پاسداری از نظام اسلامی را به درستی طی می کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر فعالیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی در منطقه خاورمیامه راه استعمار را بر مستشاران آمریکا بسته است.

استاد حوزه علمیه همدان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد نظامی نیست بلکه یک تفکر انقلابی است که ادامه دهنده آرمان های انقلاب و امام خمینی(ره) است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت مقابله با آمریکا اظهار داشت: راه اصلی برون رفت کشور ایران اسلامی استفاده از سرمایه های داخلی اعم نیروی انسانی و منابع موجود است.

حجت الاسلام آقا محمدی گفت: هدف آمریکایی ها از مذاره با ایران تضعیف نظام اسلامی و متوقف شدن فعالیت های منطقه ای نظام اسلامی و در نهایت براندازی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه اروپا نیز همانند آمریکا قابل اعتماد نیست ابراز داشت: مسوولان و دولت مردان باید از برجام و بد عهدی آمریکا عبرت بگیرند و همان ضربه ای که از آمریکا خورده اند را از اروپا نخورند.

استاد حوزه علمیه همدان با اشاره به آیه 120 سوره بقره خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم به مسلمانان اخطار داده است که دشمنان اسلام قابل اعتماد نیستند.

وی در پایان گفت: در طول تاریخ این مساله ثابت شده است که آمریکا و صهیونیست همیشه به مسلمانان و دیگر کشور های جهان خیانت می کنند و دوستی با تفکر و سیاست آمریکایی و صهیونیستی اشتباهی جبران نشدنی به شمار می رود./979/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات