۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۵۳۵۵۴۳
مدیر مدرسه علمیه امام صادق بروجرد:

مدیریت صحیح دولت خدمت رسانی به زائران را تسریع می بخشد

مدیر مدرسه امام صادق(ع) بروجرد با اشاره به نقش دولت در خدمت رسانی به زائران و فراهم سازی زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات گفت: با مدیریت صحیح باید در این راستا ایفای نقش کرد.
پیاده روی اربعین حسینی

حجت الاسلام مجتبی گودرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به مسؤولیت و نقش دولت در خدمت رسانی به زایران اربعین بیان داشت: دولت باید زیرساخت های لازم را از نظر امکانات جاده ای، بهداشت، تغذیه و گرفتن ویزا را فراهم سازد.

وی با بیان اینکه فراهم کردن زیرساخت ها موجب افزایش حقوق حداکثری مردم در همایش پیاده روی اربعین می شود، افزود: این حضور اثر معنوی فراوانی در جامعه بر جای می گذارد و در هدایت جوانان به سمت معنویت و نهادینه سازی ارزشها مؤثر است.

حجت الاسلام گودرزی با اشاره به ظرفیت گفتمانی اربعین در راستای نشر، تبیین و ترویج معارف اهل بیت(ع) در دنیا اظهار داشت: برای استفاده از ظرفیت های گفتمانی اربعین باید از حوزه و توانایی تبلیغی طلاب و مبلغان کمک گرفت، در سایه تبلیغ، بصیرت بخشی و معرفت افزایی اهداف قیام امام حسین(ع) و و یژگی های شخصیتی ایشان را بیان کرد.

وی در ادامه با اشاره به شرکت و حضور روحانیان و طلاب در کنگره عظیم پیاده روی اربعین عنوان کرد: این حضور باید همراه با معرفت بخشی و بصیرت افزایی بین زوار به ویژه نسل جوان باشد و روحانیان با بهره گیری از فرصت های تبلیغی ارزش ها و پیام دین نشر دهند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد اظهار داشت: متولیان امر باید امکاناتی همچون امنیت جاده ای، امنیت زائران، امکانات رفاهی، پارکینگ و ارائه خدمات لازم به زائران را فراهم سازند و با در نظر گرفتن این امکانات موجب تشویق بیشتر مردم برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی شوند.

وی با یادآوری به اینکه بیشترین هزینه در هرصه خدمت رسانی به زائران اربعین از سوی خیران تأمین می شود، خاطرنشان کرد:دولت برای تسهیل خدمت رسانی باید مدیریت لازم را داشته باشد و با کم کردن برخی هزینه ها در ارائه خدمت رسانی به مردم به خوبی ایفای نقش کند.

پیاده روی اربعین حرکتی عظیم برای مقابله با باطل است

حجت الاسلام گودرزی در ادامه حرکت عظیم پیاده روی اربعین را مظهر وحدت در حق طلبی دانست و گفت: با این حضور مسلمانان سراسر جهان مقابله با جبهه کفر را به نمایش می گذارند و مسلمانان با حضور در کربلا بار دیگر با امام حسین بیعت می بندند که راه حق را ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه این حرکت فرهنگی حق طلبان پیام ریشه کن کردن ظلم و مبارزه با ظالم را می رساند، اظهار داشت:با برنامه ریزی صحیح و به موقع و فراهم سازی حضور حداکثری مردم باید پیام حق را به سراسر دنیا منتقل ساخت و جلوی توطیه های دشمنان اسلام گرفته شود./۹۴۵۹/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات