۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۵۳۵۴۶۵
استاد مدرسه علمیه سفیران همدان:

ترامپ عداوت باطنی خود را آشکار کرد

حجت الاسلام یوسفی راستگو گفت: مسؤولان نظام با روحیه و صراحت انقلابی خود باید خدمت به مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و هیچگاه از ارزش های اسلام و انقلاب کوتاه نیایند تا همواره امید دشمنان را نا امید سازند.
images (۱)

حجت الاسلام علیرضا یوسفی راستگو استاد مدرسه علمیه سفیران همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا ابراز داشت: امروز آمریکا هرچه در دل داشته را آشکار کرده است.

وی افزود: به تعبیر قرآن کریم دشمنان در وقت عصبانیت هر آن چه که در دل دارند آشکار می کنند و امروزه هم شیطان بزرگ آمریکا عداوت خود که در قالب مذاکرات در سینه پنهان کرده بود را آشکار کرده است.

استاد مدرسه علمیه سفیران همدان گفت: جبهه مقاومت اسلامی با محوریت جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده و آمریکا از انسجام آن ها نگران است چرا که با وجود آن ها منافع خود را در خطر می بیند.

وی ابراز داشت: مسؤولان نظام با روحیه و صراحت انقلابی خود باید خدمت به مردم را سر لوحه راه خود قرار داه و هیچگاه از ارزش های اسلام و انقلاب کوتاه نیامده تا همواره امید دشمنان را نا امید سازند.

حجت الاسلام یوسفی راستگو اظهار داشت: نگاه مسؤولان باید به داخل کشور بوده و با اتکا به جوانان و استعداد های داخلی در راستای بی نیازی کشور حرکت کرده تا اسقلال ایران اسلامی در همه ابعاد حفظ شود.

وی ادامه داد: ترفند های دشمنان به ویژه آمریکا که گاهی با روی گشاده و به بهانه گفت و گو و گاهی هم با اهرم فشار تهدید بوده نباید ما را از مسیر ارزش های امام و شهدا گمراه کند چرا که دشمنان همواره برای نابودی ما چهره عوض می کنند.

استاد مدرسه علمیه سفیران همدان تصریح کرد: سپاه با پاسداری از ارزش های انقلاب در داخل و خارج از کشور توانسته برنامه های خصمانه دشمن را خنثی کند و مانند عمودی استوار محافظ ساختار انقلاب بوده است.

وی در پایان افزود: مردم به شایعاتی که در فضای حقیقی و مجازی نسبت به نیروهای دلسوز و ارزشی انقلاب مطرح می شود توجه نکرده و همانند گذشته همواره باید پشتیبان خوبی برای دلسوزان ایران اسلامی باشند.۹۷۹/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات