۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۵۳۵۴۴۲
عضو جماعت اھلسنت پاکستان:

آمریکا و اسرائیل در حال توطئه‌چینی علیه اسلام‌اند

عضو برجسته جماعت اھلسنت پاکستان جھان اسلام را در برابر توطئه ھای آمریکا و اسرائیل به ھوشیاری فراخواند و تاکید کرد: آمریکا و اسرائیل در حال توطئه چینی علیه اسلا‌م‌اند.
ریاض حسین شاہ

به گزارش خبر گزاری رسا، ریاض حسین شاہ عضو برجسته جماعت اھلسنت پاکستان در ھمایش «صدای محراب» که امروز در شھر لاھور از جانب موسسه تعلیمات اسلامی پاکستان برگزار شد، جھان اسلام را در برابر توطئه ھای دشمنان به ھوشیاری فراخواند.

وی با بیان این که در حذف قانون « سوگند با ختم نبوت » از قانون اساسی کشور، دست ھای استکباری و بیگانه در کار است تاکید کرد : با طراحی و اجرای برنامه‌های خاص و منظم جوانان کشور را با افکار آلودہ مسموم می کنند.

ریاض حسین با اشارہ به این که روحانیت در برابر ارزش ھای دینی کوتاہ نخواھد آمد ابراز داشت: پاکستان بر آموزھای اسلامی بنا نهاده شدہ است و ملت از بنیان‌ھای عقیدتی و اصول خود دفاع خواھد کرد.

وی خواستار نصب خطبه حجة الوداع رسول گرامی اسلام(ص) در تمامی دفاتر دولتی شد و تاکید کرد: روحانیت باید در تامین امنیت داخلی نقش برجسته‌ای ایفا کند و به مردم پیام امن و محبت بیاموزد.

عضو برجسته جماعت اھل سنت پاکستان در پایان جھان اسلام را در برابر توطئه ھای آمریکا و اسرائیل به ھوشیاری فراخواند و تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل در حال توطئه چینی علیه اسلام‌اند./۹۸۸/ب۹۰۳/ر

اشھد نقوی
ارسال نظرات