۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۳۵۳۰۰
حجت الاسلام و المسلمین رضایی مطرح کرد؛

فرمایشات رهبری آنتی‌تزِ تحریم‌های اقتصادی استکبار جهانی

حجت الاسلام و المسلمین رضایی فرمایشات رهبر معظم انقلاب را آنتی‌تزِی معرفی کرد که اقتصاد جمهوری اسلامی ایران را در برابر تحریم‌های اقتصادی استکبار جهانی مصون نگه می‌دارد.
محمد علی رضایی

حجت الاسلام والمسلمین محمد‌علی رضایی، جانشین نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، فرمایشات رهبر معظم انقلاب را آنتی‌تزِی معرفی کرد که اقتصاد جمهوری اسلامی ایران را در برابر تحریم‌های اقتصادی استکبار جهانی مصون نگه می‌دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی اظهار داشت: مطالبه رهبر انقلاب در ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی، ابتدا برای برخی قابل هزم نبود اما هر چه به آینده و بد‌قولی‌های آمریکا نزدیک‌ می‌شویم، اندیشمندان و متفکران به این نتیجه می‌رسند که تنها راه نجات کشور مقاوم کردن اقتصاد کشور است.

وی با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی مشروط به رعایت عواملی است، ابراز داشت: فراهم شدن امنیت اقتصادی یکی از مهم‌ترین عواملی است که منجر به تحقق اتقصاد مقاومتی می‌شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: امنیت اقتصادی در کشور توسط نیرو‌های نظامی، امنیتی و دولت ایجاد می‌شود و اقتصاد کشور را از حالت فعلی خارج ساخته و رشد و تعالی اقتصاد کشور را به ارمغان می‌آورند.

وی ابراز داشت: اگر فردی امنیت اقتصادی نداشته باشد به دنبال احداث کارخانه نمی‌رود و به تبع آن اشتغال در کشور ایجاد نمی‌شود و رکود اقتصادی در جامعه بیداد خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده است؛ اقتصاد مقاومتی مایه نجات کشور است، از این رو باید برنامه‌هایی که منجر به تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شود، انجام شود.

وی با ابراز گلایه از عدم فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی در میان مردم جامعه، تصریح کرد: نخبگان، ائمه جماعات و اساتید حوزه و دانشگاه باید دست به دست هم دهند و با فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی، زمینه رشد اقتصاد کشور را فراهم سازند.

جانشین نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد: هنوز در اذهان مردم چنین باوری وجود ندارد که تهیه کالای خارجی موجب تعطیلی کارخانه‌های کشور شده و  جوانانشان بیکار می‌شوند.

وی با تأکید بر این که باید تولیدکنندگان داخلی کیفیت محصولات خود را افزایش دهند، گفت: گاهی اوقات با مشاهده کیفیت برخی از کالاهای تولید ایران انسان خجالت می‌کشد که بگوید فلان محصول توسط یک انسان ایرانیِ مسلمانِ شیعه، متعهد و مؤمن تولید شده است.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: مردم هیچ رغبتی به خرید و استفاده از کالای بی‌کیفیت ندارند، به همین علت باید فرهنگ‌سازی شود که تولید چنین محصولات بی‌کیفیتی خلاف شرع و خلاف وجدان است. /878/۳۰۲/ح

ارسال نظرات