۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۵۳۵۲۷۹
استاد حوزه علمیه همدان:

ترامپ بابت از دست دادن منافع خصمانه خود در خاورمیانه عصبانی است

حجت الاسلام الهی گفت:آمریکا بابت از دست دادن منافع خصمانه خود در حوزه کشورهای خلیج همیشگی فارس عصبانی بوده و می خواهد با بهانه های واهی خود ایران اسلامی را از حرکت در مسیر اقتدار و پیشرفت باز دارد.
۳۵۰۱۷۵_۸۸۵.jpg

حجت الاسلام محمد الهی استاد حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا ابراز داشت: آمریکا با روحیه تنوه طلبی و شهرت طلبی به خود اجازه می دهد تا در امور کشور های جهان دخالت کند.

وی ادامه داد: آمریکا بابت از دست دادن منافع خصمانه خود در حوزه کشور های خلیج همیشگی فارس عصبانی بوده و می خواهد با بهانه های واهی خود ایران اسلامی را از مسیر اقتدار و پیشرفت باز دارد.

حجت الاسلام الهی ابراز داشت: همه مسؤولان نظام با تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری همواره باید سعی داشته تا کشور را به مسیر تلاش همگانی و خود کفایی در همه عرصه ها سوق داده تا امید دشمنان را نا امید سازند.

وی تصریح کرد: صداقت، مسؤولیت پذیری و پایبندی به تعهدات از جمله شاخصه هایی است که مسؤولین با داشتن آن مردم را همراه خود داشته تا بتوانند پاسدار خوبی برای ارزش های انقلاب اسلامی باشند.

استاد حوزه علمیه همدان ظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری ما همواره نباید به دشمن قسم خورده خود اعتماد کرده و بر روی ارزش ها و منافعمان با آن ها مذاکره کنیم در غیر این صورت آن ها گستاخ تر خواهند شد.

وی ادامه داد: آن ها براین باورند که اگر با روحیه درندگی خود نهادهای انقلابی از جمله سپاه را مورد هجمه قرار دهند می توانند خللی در تصمیم و اراده آن ها ایجاد کنند در صورتی که این گونه رفتار ها باعث همبستگی بیش تر ملت ایران خواهد شد.

حجت الاسلام الهی بیان داشت: سپاه پاسداران بازوی قوی و پرتوان انقلاب اسلامی بوده که همواره در عرصه های مختلف از جمله نظامی ، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی سابقه درخشانی را در اذهان ملت ایران و منطقه به جای گذاشته است.

وی در پایان افزود: با ولایت مداری و هوشیاری مردم و مسؤولین هیچ چیز نمی تواند ایران اسلامی را از رسیدن به اهداف والای خود نا امید ساخته و در روند سعادت دنیوی و اخروی ما خللی ایجاد کند./۹۷۹/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات