۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۵۳۴۱۱۱

سخنان ائمه جمعه کشور در یک نگاه

اقتدار کشور قابل مذاکره نیست، مسؤولان کاری نکنند که زائران اربعین دلسرد شوند، انتقاد آیت الله علم الهدی از افزایش هزینه های زائران اربعین، ایران درباره موضوع موشکی با کسی مذاکره نمی‌کند بخشی از سخنان مهم ائمه جمعه کشور است.
ائمه جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اقتدار کشور قابل مذاکره نیست، مسؤولان کاری نکنند که زائران اربعین دلسرد شوند، انتقاد آیت الله علم الهدی از افزایش هزینه های زائران اربعین، ایران درباره موضوع موشکی با کسی مذاکره نمی‌کند بخشی از سخنان مهم ائمه جمعه کشور است که بیشتر به مسائل و مشکلات سفر اربعین حسینی اشاره داشتند.

با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی و سفر زائران به عتبات و عالیات آیت الله حسینی بوشهری از مسؤولان مربوطه انتقاد داشت و گفت: از آنجایی که اربعین به عنوان نماد عظمت و قدرت شیعه در جهان تبدیل شده است باید مسؤولان سعی کنند که شرایط سفر زائران را به خوبی فراهم کنند نه اینکه بلیط سفر را دوبرابر کنند.

آیت الله امامی کاشانی در خطبه های نماز جمعه تهران با اشاره به شکست دولت های استکبار و داعش در منطقه اظهار داشت همه پیروزی های جبهه مقاومت در منظقه مدیون قدرت نظامی ایران است و به همین خاطر دشمن سعی دارد با مذاکره مجدد توان نظامی و موشکی ایران را هدف قرار دهد و آن را تضعیف کند تا خودشان بتوانند به تنهایی در منطقه جولان دهند.

گفتنی است ائمه جمعه کشور به موضوعات دیگری اشاره داشتند که آنها را در ادامه با هم می خوانیم.

اقتدار کشور قابل مذاکره نیست

خطیب نماز جمعه تهران با بیان این‌که اعتماد به آمریکا محو کشور و همه ارزش‌های یک ملت است، گفت: هر چه برای اقتدار و اعتلای کشور و انسجام مملکت نیاز باشد همه را فراهم می‌کنیم.

ادامه مطلب...

مسؤولان کاری نکنند که زائران اربعین دلسرد شوند

امام جمعه قم با بیان این که اربعین به نماد قدرت و عظمت شیعه در جهان تبدیل شده است، گفت: مسؤولان همه زمینه های سفر اربعین را فراهم کنند.

ادامه مطلب...

افزایش هزینه های زائران اربعین از سوی مسؤولان ایرانی و عراقی هیچ توجیهی ندارد

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: عزیزان ما در عرصه های سیاست خارجی باید این موضوع را به دولت عراق بفهمانند که امروز در شرایطی که جوانان غیور ما به عنوان مدافعان حرم برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) در این کشور جان می دهند، دولت عراق نباید در چنین شرایطی از زوار ما ۴۰ دلار پول بگیرد.

ادامه مطلب...

ایران درباره موضوع موشکی با کسی مذاکره نمی‌کند

امام جمعه خراسان شمالی گفت: با بیان اینکه ملت ایران از برجام زخم‌خورده است و مذاکره دیگری در کار نیست، گفت: به همین دلیل ایران اسلامی درباره موضوع موشکی با هیچ کشوری مذاکره نمی‌کند.

ادامه مطلب...

اربعین حسینی محور وحدت امت اسلامی است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه اربعین حسینی محور وحدت امت اسلامی است، گفت: اربعین حسینی سبب همبستگی مردم زیر چتر اباعبدالله الحسین(ع) شده است.

ادامه مطلب...

برجام سند بدعهدی آمریکا برای مسؤولان ایران است

امام جمعه ایلام گفت: آمریکا و مشاورهای اروپایی دخیل در مسئله برجام با نقض عملی برجام امتیازات نقدی از ایران گرفته اند؛ اما با وعده‌های نسیه‌ای، برجام را لگدمال و نافرجام کردند.

ادامه مطلب...

سناریوی غرب خلع سلاح ایران است

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: تاریخ نشان داده که غرب و آمریکا ابتدا کشورها را خلع سلاح کرده، سپس آنها را مورد تجاوز نظامی قرار داده اند.

ادامه مطلب...

توسعه و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت عامل اقتدار و عزت جامعه اسلامي است

نماينده ولي فقيه دركاشان، با اشاره به فرارسيدن 8 آبان سالروز شهادت دانش آموز بسيجي محمد حسين فهميده و نامگذاري اين روز با عنوان روز بسيج دانش آموزي، گفت: توسعه و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت عامل اقتدار و عزت جامعه اسلامي است.

ادامه مطلب...

اجرایی کردن رهنمودهای رهبری مهم ترین وظیفه مسؤولان است

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به این که اجرایی کردن رهنمودهای رهبری مهم ترین وظیفه مسؤولان است، گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه رهبری بوده و مسؤولان وظیفه دارند برای اتحاد کشور و منطقه به توصیه های رهبری گوش فرا داده و به آن عمل کنند.

ادامه مطلب...

بهترین وسیله قرب به خداوند متعال ولایت اهل‌بیت است

امام جمعه موقت قزوین گفت: یکی از مصادیق قرب به خداوند ولایت است؛ یعنی محبت اهل‌بیت و همان چیزی که رسول اکرم(ص) بسیار به آن سفارش کرده است.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است اکثر ائمه جمعه کشور به قدرت نظامی ایران اشاره داشتند و به مسؤولان کشور گوشزد کردند که اقتدار و قدرت نظامی کشور هرگز قابل مذاکره نیست و باید با اقتدار در برابر مستکبران ایستاد./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات