۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۵۳۴۰۸۱
پس از اقامه نماز جمعه؛

پیکر شهید مدافع حرم نبی لو در قم تشییع و به خاک سپرده شد

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مصطفی نبی لو از شهدای مدافع حرم پس از اقامه جمعه بر دوش مردم ولایتمدار شهر مقدم قم تشییع و در بهشت معصومه به خاک سپرده شد.
شهید مدافع حرم مصطفی نبی لو تشییع شهید نبی لو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مصطفی نبی لو از شهدای مدافع حرم امروز پس از اقامه جمعه به امامت آیت الله حسینی بوشهری بر دوش مردم ولایتمدار شهر مقدم قم تشییع شد.

بر اساس این گزارش، آیت الله سید محمد سعیدی  بر پیکر شهید نبی لو در مصلای قدس نماز اقامه کرد و در این برنامه آیات مرتضی مقتدایی، سید محمدرضا مدرسی یزدی، سید محسن خرازی، سید هاشم حسینی بوشهری، احمد امیرآبادی، پرویز فتاح رییس کمیته امداد و استاندار قم حضور داشتند.

پیکر مطهر شهید نبی لو بر دوش مردم قم از مصلای قدس تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع در قطعه مدافعان حرم بهشت معصومه(س) به خاک سپرده شد.

حاضران در مراسم تشییع با شعارهای «لبیک یا حسین»، «لبیک یا زینب»، « حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» و «هیهات مناالذلة» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و دفاع از حرم، تأکید کردند که شهدا حق ویژه ای بر گردن ملت ایران دارند و باید از مقام و خون آن ها پاسداری شود.

همچنین شرکت کنندگان با محکوم کردن توطئه های کشورهای مستکبر جهان علیه کشورهای مستقل و امت اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران تصریح کردند که تا آخرین نفس و آخرین نفر پای آرمان های امام و انقلاب ایستادگی خواهند کرد.

بر اساس گزارش رسا، سید پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ظهر امروز به همراه استاندار قم و امام جمعه پردیسان در منزل شهید گرانقدر مصطفی نبی لو حضور پیدا و با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار و گفت وگو کردند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در این دیدار با بیان این که ایثار و خون شهدا سبب عزت جمهوری اسلامی ایران شده است، گفت: شهدا پای آرمانهای امام و انقلاب ایستادند و اگر مدافعان حرم نبودند امروز داعش در کشور جولان می داد.

گفتنی است، شهید مصطفی نبی لو رزمنده و جانباز دفاع مقدس، از مسؤولان کمیته امداد تهران و از خادمان حرم حضرت معصومه(س) و ساکن در شهر پردیسان قم بود که پس از چهارمین اعزام به سوریه، روز شنبه 29 مهرماه در منطقه دیرالزور به شهادت رسید./1323/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات