۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۵۳۴۰۶۵
امام جمعه موقت کرمان:

اجرایی کردن رهنمودهای رهبری مهم ترین وظیفه مسؤولان است

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به این که اجرایی کردن رهنمودهای رهبری مهم ترین وظیفه مسؤولان است، گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه رهبری بوده و مسؤولان وظیفه دارند برای اتحاد کشور و منطقه به توصیه های رهبری گوش فرا داده و به آن عمل کنند.
صباحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه موقت کرمان در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام علی(ع) این شهر با اشاره به نامه ۳۳ نهج البلاغه، اظهار داشت: حق و باطل نباید با هم در آمیخته باشند.

وی افزود: کسانی که به دنبال دنیا باشند به معرفت الهی نمی رسند زیرا اگر انسانی دنیا را فقط به خاطر دنیا بودن بخواهد، نمی تواند آخرت خوبی را برای خود درست کند.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به این که انسان باید دنیا را برای آباد کردن آخرت خودش بخواهد،  بیان کرد: انسان با اطاعت کردن از فرامین خداوند متعال به  معرفت الهی می رسد زیرا اطاعت الهی مهم ترین وظیفه ما انسان ها شمره می شود تا بتوانیم بندگی خدا را در روی زمین انجام دهیم.

حجت الاسلام صباحی ایراد کرد: متاسفانه امروز دنیا برای افرادی جز سرگرمی نیست؛ اما انسانی می تواند بگوید من بندگی خدا را انجام می دهم که با اخلاق خوب و با انجام واجبات و ترک محرمات بتواند آخرت خودش را آباد کند.

وی با توجه به این که اجرای دستورات خدا مهم ترین وظیفه انسان ها در دنیا شمرده می شود تا در آخرت رستگار شوند، تصریح کرد: انسان مومن و مسلمان برای خیر خواهی خود و رسیدن به مقصد الهی باید تابع دستورات خداوند  و مطیع امام خود باشد.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به این که حرکت گسترده مردم جهان در راهپیمایی اربعین نشان دهنده اتحاد مسلمین است، عنوان کرد: زائران امام حسین(ع) وظیفه دارند توصیه های مسوولان را جدی بگیرند و از قوانین کشور عراق تبعیت کنند.

حجت الاسلام صباحی در پایان با اشاره به این که اجرایی کردن رهنمودهای رهبری مهم ترین وظیفه مسؤولان شاخته می شود، گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه رهبری بوده و مسؤولان وظیفه دارند که برای اتحاد کشور و منطقه به توصیه های رهبری گوش فرا داده و به آن عمل کنند./972/پ۲۰۲/ب۲

 

 

ارسال نظرات